View Full Version : Glad lørdag morgen...
God morgen fra hovedstaden som fortsatt er mørk og litt fuktig etter gårsdagens snefall...som heldigvis ikke ble liggende. Nå venter en rolig morgen/formiddag før det blir 2 x 40 års dag i kveld for noen venner. Ha en bedre lørdag - dagen er over 5 timer lysere!!!
ENGM RAMP
08-03-2008, 07:20
Det bare NYTTER ikke forsøke å rekke lage en tråd før EB er oppe om morran :D
God morgen godtfolk! Her skal formiddagen tilbringes i Tårntoppen før Lillebror Pontius Piloten skal besøkes i Oslo i ettermiddag i nyinflyttet leillighet!
Håper dere alle har en strålende lørdag & strålende helg, jobb eller ei!
God formiddag. Phuket kan melde om strålende sol og varme.
Bizflyer
08-03-2008, 07:51
Og Bangkok kan også melde om sol og fint vær! 31 grader i luften, 26 grader i bassenget og 3 grader i pilsen! Kan det bli bedre?
Sitter på terassen på Stable Lodge Hotel og har nettopp spist noen deilige danske smørbrød til lunsj! Må være verdens beste klassiske danske kjøkken på dette hotellet!
I morgen går ferden videre til Manila med Thai Airways!
Skal prøve å få oppdatert trip-reporten min. Men nå skal det bades!
Skål!
BF:cool2
Utflyttet
08-03-2008, 08:00
Zurich kan melde om billett-helvete. 6. billetten på rad med SQ så er det kluss og nå er jeg uten hjelp fra SQ, SK, min TA i Zurich med beste forslag: "dra kortet, så gjør vi opp når du kommer hjem." Elefantastisk.
Om noen her i SK leser dette og tråkle sammen DW4CY og 618-6972975328-30 og få det til som en innsjekkbar e-ticket før 0900 så vanker det belønning.
-A
Zurich kan melde om billett-helvete. 6. billetten på rad med SQ så er det kluss og nå er jeg uten hjelp fra SQ, SK, min TA i Zurich med beste forslag: "dra kortet, så gjør vi opp når du kommer hjem." Elefantastisk.
Om noen her i SK leser dette og tråkle sammen DW4CY og 618-6972975328-30 og få det til som en innsjekkbar e-ticket før 0900 så vanker det belønning.
-A
sku gjerne ha prøvd men det der ble litt for komplisert tom for meg :)
Utflyttet
08-03-2008, 09:21
sku gjerne ha prøvd men det der ble litt for komplisert tom for meg :)
Det endte med TA skylder på SQ, SQ på TA, SAS sier de ikke bryr seg og jeg har lagt ut 8000,- for å komme hjem... festlig.
-A
sirpjalle
08-03-2008, 09:30
Det endte med TA skylder på SQ, SQ på TA, SAS sier de ikke bryr seg og jeg har lagt ut 8000,- for å komme hjem... festlig.
-A
Morosamt.... NOT!
Mornings! Været er sånn middels her i Stavanger, så det blir nok en tur utendørs i dag, mens været enda er sånn noenlunde ok.
Foreventer en del besøk som kommer til å renne inn dørene i dag, så denne dagen kommer til å gå fort.....
Ha en fin dag folkens :)
sail4fun
08-03-2008, 09:37
-A
Du pleier jo å være heldig med hjemmreisene dine, NOT ....
Men god tur heimat....
Utflyttet
08-03-2008, 09:44
Du pleier jo å være heldig med hjemmreisene dine, NOT ....
Men god tur heimat....
6. return på rad hvor dette skjer.
-A
god lørdag morgen. I går ble papirene signert, og fra og med 1. april 2008 er jeg offisielt en glad ansatt i SAS Scandinavian Airlines International AB! Fremdeles ingen sønn i huset - vi snakker T plus 9 days!
Glad bursdag til min lillebror, og happy kvinnedag!
ENGM RAMP
08-03-2008, 10:37
Grattis med ny jobb - nå også dokumentert på papiret CK!
God morgen fra Edinburgh. Lettskyet og pent her og nattens regn er i ferd med å tørke opp. Snart venter det litt frokost før det blir lunch med en vennine. Og ikveld......ja da skal byen gjøres farlig :p :cheers:
Utflyttet
08-03-2008, 13:38
Da var jeg i CPH og venter på et fly hjem til Bergen. Turen opp var avslappende og god, og av alle snodige ting jeg er servert på et fly fikk vi denne gangen kald svinesteik (tror jeg?) kokt til golfball-konsistens på en seng av rødkål og rosiner. Om mulig var en av crewet enda mindre lykkelig over dagen enn meg, men det gikk heldigvis utover andre.
-A
Paa tide aa bytte TA, Alex .....
G'morgen fra Alpharetta, hvor kaffen er varm, det er fyr paa peisen og sneen pisker rundt hushjoernene. Regner det for sikkert at guttungens fotballkamp er avlyst .. etter gaarsdagens skitvaer er nok banen et gjoermehull.
Corollaen er paa verksted for aa faa ny stoetfanger bak etter ulykken, det staar en Chevy Magnum i oppkjoperselen som motpartens forsikringsselskap sponser. Stor og tung og ser ut som en begravelsesbil ....
http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg
..
..
Utflyttet
08-03-2008, 17:51
Paa tide aa bytte TA, Alex .....
Nei, på tide å bytte flyselskap. SQ har faktisk erkjent at det er en feil hos de på hver av de forregående problemene, den vindunder-RTW'en jeg hadde for to år siden var utelukkende SK sin feil, og de eneste som faktisk har stillt opp er TA'en. Det var de i dag som og sa at jeg bare skulle dra kortet og alevere BP for ny billett til de så skulle de ta det med SQ... så de er vel de jeg gir opp sist. :)
-A
God kveld. Da er jeg endelig på Farmen, foran vedovnen med latte og XO.
Dagen i dag har vært i transportetjenestens tegn, ved at min 14 år gamle datter har vært på sprangridningskonkurranse på Mo i Rana. Så dermed var det opp kl 0530. Avmarsj 0630, henting av en venninne med hest på veien, og en heldag i en støvete ridehall med mange andre foreldre i samme situasjon;-)
Men, det er en flott idrett, med mange gode prestasjoner, og avkommet kom seg ut av det med 1 førsteplass og 2 andreplasser så det var en fornøyd stemning i bilen på tilbaketuren.
Nå skal kvelden nytes i varmen foran ovnen og Fjærnsynet, mens jeg multitasker med en laptop i fanget og småprat med resten av familien.
og da var man godt i gang med kvelden her i Vadsø også. Dagen begynte rolig på jobb, men så meldte Kirkenes om FZFG og resten av dagen ble litt mere ektisk :) Noen bildet under kanskje gir et lite eksempel på ;) Normalt på lørdagene så har vi to fly på bakken samtidig.
http://www.lch78.net/forum/vds3flylite.jpg
da vi fikk unna disse flyene bar det opp til Crossbanen her i Vadsø for å knipse litt bilder under Varangercrossen (scootercross) som ble avviklet der. Var hjemme i 17tia og resten av kvelden har blitt brukt til å lage pizza samt å overføre bildene fra minnekortene og til PCen.. så nå gjenstår det bare å bla igjennom dem og se om det ble noe bruktbart :)
Satser på at morradagen på jobb blir litt roligere enn i dag :)