PDA

View Full Version : OT: Hvis noen abonn

LN-MOW
20-12-2004, 03:37
Time utnevner Aarets Navn:

http://seattlepi.nwsource.com/national/apwashington_story.asp?category=1151&slug=Time%20P erson%20of%20the%20Year

Si opp abonnomentet naa!!!

Arrow
20-12-2004, 03:41
Takk for tipset. Mitt online abonn er sagt opp. Så får vi se om de reagerer. He he he...

Edit for leif

EB
20-12-2004, 07:19
Ikke uventet...men det er ikke dermed sagt at jeg liker det. Presidenter har det med å bli "Man of the year" året de blir valgt første gang og mange har blitt det andre gang også...

Fly high
20-12-2004, 08:42
Ifølge Dagsrevyen i går, kåret magasinet Adolf Hitler til årets mann i 1938, og også Stalin har fått denne utmerkelsen av bladet.
Det handler vel om kriterier tenker jeg: Hvem har gjort mest ut av seg det siste året? Slengt mest med leppa? Har størst makt? Vet ikke, men kan tenke meg det ligger der et sted ...

EB
20-12-2004, 08:46
Ja man kommer nødvendigvis ikke i det beste selskap...

Falcon
20-12-2004, 09:48
Originally posted by Fly high

Ifølge Dagsrevyen i går, kåret magasinet Adolf Hitler til årets mann i 1938, og også Stalin har fått denne utmerkelsen av bladet.
Det handler vel om kriterier tenker jeg: Hvem har gjort mest ut av seg det siste året? Slengt mest med leppa? Har størst makt? Vet ikke, men kan tenke meg det ligger der et sted ...

Ja, dette er ikke nødvensigvis sammenlignbart med hedersbetegnelser á la "månedens ansatte". :) Time ville nok slitt betydelig hvis de hadde måttet leve med å ha skamrost bl.a. Hitler, Stalin (to ganger) og Richard Nixon (uten sammenligning forøvrig.../to ganger)

Som det også står i artikkelen MOW linker til: "The magazine gives the title to the person who had the greatest impact, good or bad, over the year."

Herlov
20-12-2004, 16:27
Originally posted by Falcon

Originally posted by Fly high

Ja, dette er ikke nødvensigvis sammenlignbart med hedersbetegnelser á la "månedens ansatte". :) Time ville nok slitt betydelig hvis de hadde måttet leve med å ha skamrost bl.a. Hitler, Stalin (to ganger) og Richard Nixon (uten sammenligning forøvrig.../to ganger)

Som det også står i artikkelen MOW linker til: "The magazine gives the title to the person who had the greatest impact, good or bad, over the year."

Da må det bety at Osama bin Laden ble "årets navn" i 2001, da? :wow:

Falcon
20-12-2004, 20:53
"Person of the year" 2001 var daværende borgermester i New York, Rudolph Giuliani.

EB
20-12-2004, 21:33
Ble Clinton noen gang Man of the year...og ble han det eventuelt flere ganger?

Farmer
20-12-2004, 21:58
Originally posted by LN-MOW

Time utnevner Aarets Navn:

http://seattlepi.nwsource.com/national/apwashington_story.asp?category=1151&slug=Time%20P erson%20of%20the%20Year

Si opp abonnomentet naa!!!

Hehe MOW, hva sier "patriot act" når du er så kritisk mot stakkaren? Du blir vel ikke kastet ut som en risiko mot rikets sikkerhet ?:D :p