PDA

View Full Version : Seter på SK A340 C

Bizflyer
05-03-2008, 16:27
I morgen går endelig turen østover til en etterlengtet ferie.

Jeg skal fly med SK972 og har fått plass på rad 2.

Lurte på om noen av dere med erfaring med å fly på denne klassen på SAS har noen synspunkter på om det er noen rader som er bedre enn andre osv.

Har hørt noen rykter om at det går an å få lagt setene helt flate, men da må man kjenne en spesiell teknikk. Noen her som kjenner den, og som vil dele sin informasjon:question:

Ser frem til å synke ned i stolen med et glass sjampers, før noe godt å spise og for ikke å snakke om noe mer godt i glassene!

Og i Bangkok venter høye danske smørbrød! ;)

BF:cool2

Bizflyer
06-03-2008, 02:09
Glemte en ting! Trenger man adapter for å koble laptop'en til strøm ombord?

BF:cool2

LN-FHU
06-03-2008, 11:02
Har hatt 1A , 3D, 4G og 6B i den "nye" C-klasse på denna. Siste tur var ved siden av Farmer på vei til julebord i SEA, han hadde 6A, og det er siste rad inne ved vinduet på bussen, så ut som et genialt sete.... Men det er smak og behag
God tur :nor

FBU 4EVER
29-03-2008, 15:25
Har hørt noen rykter om at det går an å få lagt setene helt flate, men da må man kjenne en spesiell teknikk. Noen her som kjenner den, og som vil dele sin informasjon:question:BF:cool2

Nei. Det ville være nytt for den engelske produsenten. Man ville vel fått problemer med plassen til føttene skulle jeg tro. Har prøvd liggesetene et par ganger, men jeg synes man ligger litt "i bro", med litt svai i ryggen, med setene så flate som mulig. Mulig det varierer litt fra sete til sete.

TG923
30-03-2008, 01:13
Reiser jeg alene foretrekker jeg midtsetene - da er det ingen problemer med å klatre over sidemannen i og med at vi har hver vår midtgang. Siste turen hadde jeg 1D, må si jeg likte plassen der - på natta ser man heller ikke lyset fra så mange skjermer som folk ikke har vett til å slukke før de legger seg for å sove.