View Full Version : En liten söndagsbild
Fick denna lilla fågel på ARN idag
http://reithe.chez.tiscali.fr/9mmrismall.jpg
En riktigt fin fortsättning på söndagen
Hva er belegget på ARN-EWR ruten?
Christian
19-12-2004, 18:07
Du behöver nog låna en av mina digipads, ser en väldigt stor dustspot under motorn
Annars en riktigt fin bild, mina vart inte så bra faktiskt...
Mycke bra PC :).....
Jeg selv hadde samme flekk på kamera mitt en stund, måtte sende det inn til Canon for å få renset CMOS brikken !
Snakkes :)
pent bilde dette ja :)
har også hatt en slik flekk og da fikk jeg beskjed om å prøve å bruke en bomullspinne forsikitg over flekker for å ta den bort. og det funka :)
Trevligt att bilden smakade och tack för tipsen.. Nu har jag gjort en liten edit på bilden i kön till A.net
Er Malaysia det eneste selskap som bruker 777 på ARN?
Yes, det är dom. Men från sommaren är det aviserat 747-400 på dom också.
För att återgå till din första fråga så tror jag nog att vår gode vän MHeinar får svara på den.
Har du reg på denne lekkerbiskenen ??:wow:
Bbbra Bilde
Christian
20-12-2004, 18:30
9M-MRI var det.
/Christian
The Ticketor
21-12-2004, 12:16
ARN-KUL går bra, men ARN-EWR kan sikkert gå bedre. Finnes nå en kampanjepris ARN-EWR på SEK1700 eks. skatter. Dog er det en god del transferpax fra KUL som skal videre til EWR.
Snakk om både større maskin og flere frekvenser, vi får se. Hadde jo vært artig å fått 747 på ARN. Bland annet for produktet sin skyld. First Class forsvinner nemlig snart fra B777 og blir to-klassekonfig men 747 vil fortsatt være tre-klasse. Og med oppgraderingen av business og first (som holder på nå), vil First bli MEGET bra.
The Ticketor
21-12-2004, 12:27
Oops, sorry, men siste salgsdag for den prisen der var igår...
Er det mange nordmenn som benytter seg av det nye tilbudet ARN-KUL?Uff,skal til New York på nyåret,og skal fly med Continental,men hadde jeg bare visst at det var tilbud på 1700??kr.fra Stockholm...Men nå er det for sent,og det nytter det ikke å gråte over:spin:
TigerBlack
22-12-2004, 21:34
Kjempefint bilde :D
Er det fler en meg som mener at Malaysian bør tenke på å skaffe nye farger ??
Syntes det ser litt "utdatert" ut
Superhai
29-01-2005, 10:14
...