View Full Version : De verste hotellene: Stay away!
Tommy777
01-03-2008, 00:46
Heisann,
Kom over denne på Tripadvisor:
http://www.tripadvisor.com/DirtyHotels?nl=MU&pid=831
Har ikke bodd på noen av disse, men har flere ganger spasert forbi Pacific Sands i Santa Monica. For et høl i jordkloden.
Rimelig god underholdning å lese rapportene brukerne har skrevet om disse hotellene :D
Mest moro å lese om de dårligste hotellene. De beste er som regel utenfor økonomisk rekkevidde.
Flere her som har noen skrekkelige hotellerfaringer, kanskje?
Selv har jeg faktisk vært forskånet fra det, selv om jeg i perioder i karrieren har reist mye.
Jo forresten, bodde en gang på noe som het Oxford Hotel i Bath, England. Det var ikke mye å skrive hjem om.
AirbusTrond
01-03-2008, 15:40
Aftenposten hadde også en henvisning til samme nettsted. Noen av stedene så helt for j***** ut. Det verste jeg har vært ute for er vel litt halvråtne dører... Sjekker alltid Tripadvisor før jeg bestiller. For en sjelden gang har jeg tenkt å bestille nr 1 TA hotell når jeg skal til Beijing i slutten av april, for 600 kr natta er dette ikke verst...
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g294212-d325490-Reviews-Holiday_Inn_Central_Plaza_Beijing-Beijing.html
Tommy777
02-03-2008, 19:54
For et par år siden hadde jeg en overnatting v/LHR. Hadde bestilt bonusovernatting på Park Inn (gold points). Da jeg ankom hotellet kunne de ikke finne bestillingen....
Det viste seg at jeg hadde begått en skikkelig amatør feil og bestilt juli istedetfor juni.... Alle hoteller rundt LHR var pakkfulle, men conciergen klarte å oppdrive et B&B til 35 pund i Hounslow... Det bar bortover i taxi og rommet var... interessant, det vi i nord norge kaller for garat.... Det var sent og flyet gikk 0800, så jeg tasset ned til puben, tok et par pils og litt mat og sov i 5 timer i svinestien. Selv om frokost var inkludert, hoppa jeg elegant over den...
Heldigvis var jeg i UA C og fikk sove godt noen timer der
FBU 4EVER
29-03-2008, 15:30
B&B-hoteller i London kan være lugubre greier. Jeg har opplevd både lopper og kakerlakker i hoteller i Bayswaterområdet. En seng hvor det ene benet var erstattet av en stabel telefonkataloger, osv., osv.
FlightDeck
29-03-2008, 16:07
B&B-hoteller i London kan være lugubre greier. Jeg har opplevd både lopper og kakerlakker i hoteller i Bayswaterområdet. En seng hvor det ene benet var erstattet av en stabel telefonkataloger, osv., osv.
Ja, det gjelder å holde seg unna Bayswater. Ikke bare er det dårlige hoteller der - området er overturistifisert og er ikke særlig koselig. Som regel er det også billigere å velge et rent og pent kjedehotell - mange gode priser hos f.eks. Express by Holiday Inn. Når jeg skal til London i april blir det Best Western Premier Shaftesbury Paddington Court London og Renaissance London Heathrow Hotel :)