PDA

View Full Version : Hotell i Stavanger

FlightDeck
29-02-2008, 17:05
Noen som kan anbefale et hotell i Stavanger?

Radisson SAS Royal Hotel, Radisson SAS Atlantic Hotel og Park Inn Stavanger gir grunnpoeng i EuroBonus, men det ser ut til at kun det førstnevnte har en litt fresh standard. De skal dog ha 1795 for natten, noe som er vel i overkant selv om oppdragsgiver betaler.

LCH78
29-02-2008, 17:53
Bodde på Thon City under Sola Airshow og det var helt greit det da, har igrunnen ikke bodd på noen andre hotell i Stavanger da :)

Lennart
29-02-2008, 23:49
Prøv Clarion, eller Sas Royal. men bestill minst 3 uker før du kommer hit.
For her er det fullt til tider. Skagen Brygge er også å anbefale
Alle disse er rimelig nye, og mine pax er veldig fornøyd med sine overnattinger på disse hoteller

Tommy777
01-03-2008, 00:09
Jeg trives godt på Atlantic når jeg er i Stavanger. Har aldri hatt et dårlig rom der. Dersom grunnpoeng ikke er viktig liker jeg Rica Forum veldig godt, du får 500 ekstrapoeng pr. natt. "Hjørne" businessrommene er helt konge. Det samme er frokosten i toppetasjen. Drosjeturen til sentrum er rask og rimelig

EB
02-03-2008, 07:14
Rica park har de største rommene i hele Stavanger - kun 59 rom - vet veldig hyggelig hotel. Hvis ikke poeng betyr noe er Clarion det beste alternativet.

FlightDeck
29-03-2008, 15:58
Tusen takk for tilbakemeldingene.

Jeg fant ut at jeg bare manglet en natt for å ha to tilgode på Rica-kortet mitt, og jeg fulgte derfor Eivinds råd og valgte Rica Park Hotel. Har tidligere bodd på Rica Forum og var veldig fornøyd med det, men har du møter i sentrum, blir hotellets plassering noe upraktisk. Rica Park Hotel var uansett et veldig koselig hotell, med store og flotte rom - til tross for at innredningen kanskje ikke var helt etter min smak.

Da jeg var i Stavanger i høst bodde jeg på Clarion, som helt klart er et bra hotell - men rommene har kanskje et noe upersonlig preg.

Holdt for øvrig et foredrag på Quality Hotel Stavanger Airport, og i restauranten var det jammen meg flott utsikt mot rullebanen. Fikk med meg mange avganger mens vi spiste lunsj - anbefales!