View Full Version : Seattle i dagens Dagbladet
I dagens FREDAGS bilag i Dagbladet er det en 3 siders reportasje fra Seattle... Boeing er ikke nevnt med et ord - Starbucks er men Dagbladet vil ikke anbefale den "store stygge" kjeden... Bra lesning...
Alt dreier seg ikke om fly........Trodde du var glad så lenge det ikke stod noe negativt om SAS:D
Halloi.. Dagbladet er ingen Dritt avis. Dagbladet er en kultur avis...:p
Originally posted by DY
Alt dreier seg ikke om fly........Trodde du var glad så lenge det ikke stod noe negativt om SAS:D
Ikke allt dreier seg om fly, men aa glemme Boeing i en 3 siders artikkel om Seattle er som aa glemme Oljen i en Artikkel om Stavanger.......
Meget bra sagt storebror...:spin:
Er det olje i Stavanger?
Les et par reportasjer/artikler om Stavanger i engelske aviser og du finner fort ut at olje ikke er interessant, derimot er the fjords langt mer omtalt, og de norske prisene/skjenkereglene.
Jøss Noen som ikke tror at Stavanger forbindes med olje? Først var det sardiner i olje og så ble det "The real thing"...
Lest flere artikler om Stavanger i engelske aviser og ikke mange som nevnjer oljå nei
Er det ofte at Stavanger er i engelske aviser som et sted å reise?
Det vet jeg ikke - er det så relevant da? Viktigst er jo at NÅR det står noe så stemmer det:) Kvalitet er viktigere enn kvantitet etter min mening
Originally posted by DY
Kvalitet er viktigere enn kvantitet etter min mening
Det kan da ikke gjelde posteringer fra enkelte her på forumet... :sarc