View Full Version : Sett hjul på julen...
Både Avis og Budget bilutleie melder om større etterspørsel denne julen på grunn av situasjonen blant annet i Avinor. Se mer på boarding.no.
Det som er galt for noen er godt for andre...
Og Narvesen og flyplass-kafeen håper vel på forsinkelser. Aldri så galt at det ikke er godt for noen;)
Men for mange må jo bil være det beste. Ha med bagasje pluss pakker i julen fra OSL må jo være et mareritt...
Originally posted by EB
Men for mange må jo bil være det beste. Ha med bagasje pluss pakker i julen fra OSL må jo være et mareritt...
Tja - går jo fint. Man slipper alt fra seg på OSL og håper det kommer fram med samme fly som en selv. Går som regel helt fint
Reiser du alene og med minimalt av bagasje... Men ellers så er vel ikke OSL en drøm for barnefamilier på vei til julefeiring i Sør Norge.
Klarer ikke se at OSL er verre enn Flesland eller Værnes....men du mener kanskje hele luftfarten når du sier OSL
Nå er jeg ikke spesielt ute etter OSL... Samme er det vel andre veien?
Originally posted by EB
Nå er jeg ikke spesielt ute etter OSL... Samme er det vel andre veien?
Nei det ante meg at det ikke var OSL du mente. Men å reise med barnefamilier med fly må vel være langt bedre enn i en bil i 8 timer.
På de fleste dager i året... Nå i julestria - med heiser som ikke virker og ekstra bagasje er det aknskje godt å kun bruke en form for transport fra A til Å
Glemte heisstreiken og de xxxxx heismontørene.