PDA

View Full Version : Romjuls-salg

DY
17-12-2004, 01:36
Ikke bare Cubus og Dressmann som starter salget 3.juledag ser det ut til. Allerede idag kan man på Widerøe bestille fly i romjulen veldigt billig

I romjulen har vi ekstra mange ledige seter til en lav pris på disse utvalgte rutene:
Helgeland - Bodø (begge retninger) fra kr. 472.- en vei
Tromsø - Lakselv (begge retninger) fra kr. 472.- en vei
Stavanger - Sandefjord (begge retninger) fra kr. 414.- en vei
http://www.wideroe.no/booking/booking.asp?proc=kampanje&iCategoryId=30&iInfoId=9 87

Widerøe har romjulssalg, og Norwegian har nyttårs-salg...eller de har jo salg hele tiden virker det som:wow:

EB
17-12-2004, 06:57
Norwegian har vel billige billetter hele tiden...

CK
17-12-2004, 08:35
SAS Braathens har også mange billigbilletter i romjulen - løp og kjøp!

DY
17-12-2004, 09:15
Originally posted by EB

Akkurat slik jeg skrev i siste linje i mitt innlegg. Tror forresten alle selskaper har salg hele tiden. Men første gang jeg har hørt om at det er billige billetter i forbindelse med julen/nyttår, vanligvis er dte jo i januar/februar selskapene trenger å fylle opp flyene

Farmer
17-12-2004, 12:48
Originally posted by DY

Originally posted by EB

Akkurat slik jeg skrev i siste linje i mitt innlegg. Tror forresten alle selskaper har salg hele tiden. Men første gang jeg har hørt om at det er billige billetter i forbindelse med julen/nyttår, vanligvis er dte jo i januar/februar selskapene trenger å fylle opp flyene

Romjula er oftest dårligere booket enn jan/feb, så her er det bare å selge det som selges kan slik at ikke de potensielle kundene finner på å ta toget eller kjøre bil ..

DY
17-12-2004, 12:57
Originally posted by Farmer

Originally posted by DY

Originally posted by EB

Romjula er oftest dårligere booket enn jan/feb, så her er det bare å selge det som selges kan slik at ikke de potensielle kundene finner på å ta toget eller kjøre bil ..
Hva med å gi de ansatte julefri i stedenfor?:p

EB
17-12-2004, 17:07
Hvordan er det med fri for folk i år? Det skjer jo ikke mye i Norge i denne perioden og i år er det utrolig mange arbeidsdager - men særlig produktive er de vel ikke...

DY
17-12-2004, 17:08
Regner med at "alle" klarer å holde seg vekke fra jobben likevel. Antar at vi i ettertid vil se en økning i sykefraværet nettopp pga at vi tar ut sykedager for å få juleferie.....

EB
17-12-2004, 18:10
I år hadde jeg igjen over to uker ferie (lett når vi har 6 uker også før vi fyller 60!) Men ellers hadde det aldri vært aktueklt å være syk... Vi jobber jo "kommunalt" i romjulen - dvs 6 timer hver dag.

Men har fått spørsmål tidligere om hvor mange sykedager uten legemelding den enkelte "hadde" igjen... UTROLIG!!!

LCH
18-12-2004, 01:16
Originally posted by Farmer

Hmm, måtte allikevel punge ut nesten 1300,- for en enveis HAPPY mellom EVE og TRD på den 29. når jeg bestilte i september eller oktober. (Det skal riktignok sies at jeg kunne fått samme billetten for 598,- hvis jeg hadde vært litt kjappere, men det var vel ikke mange billettene til den prisen.)