View Full Version : God torsdag...
I dag skal jeg luske rundt blant kollegaene til CK i Fornebuveien - kanskje det blir tid til en kopp kaffe med unge Kamhaug også. Ha en bedre torsdag..
Julebordet i Avdeling (Veldig) Vest maatte utsettes ... DC-8-63 prioriterte soving (bare fordi han maatte jobbe i gaar natt - pyse... ) og jeg maatte hjem og hente sykt barn paa skolen .. saa da ble det egentlig forfall paa oss begge. Next Attempt mandag eller tirsdag ...
Vaeret har vaert helt nydelig idag .. haaper paa det samme i morgen. Lillegutten har bursdag torsdag, saa de foerste pakkene faller paa morgenkvisten ...
Og naa kommer vel Julebrannbilen snart ogsaa .....
Julebrannbilen på Bainbridge er mye bedre enn alle Cola lastebiler i hele verden til sammen...
...vel det var svaert naere at det aldri ville ha blitt noe julebord paa avd. veldig vest.....jeg passerte sekunder foer en Ford Explorer paa vei mot Seattle skar over midtrabatten og traff 2 biler som eksploderte....foereren av den ene, Chevy Surburban omkom paa stedet, mens 2 andre ennaa er i livsfare....det var saa naere at jeg saa flammene i speilet........det ble en meget laaaang tur hjem i dag.....og har ennaa ikke kommet over den store skjelven!!!!
http://komo4news.com/stories/34408.htm
Godt det gikk bra... En kan ofte være 100% sikker på sin egen kjøreferdighet - men oftest er det vel andre som kan forårsake en ulykke...
Og jeg satt for første gang bak et ratt igår...
Kan ikke si jeg var 100% sikker på meg selv akkurat. :p
Men skal bli greit å komme igang med kjøring og slikt nå,
bare noen måneder til jeg blir 18 så...
Ellers går dagen med til avslutning på skolen, hele VK1 Elektro (3 klasser) skal på Peppes og spise pizza visstnok.
Og jeg fant ut for 2-3 dager siden at jeg plutselig hadde lyst til å hoppe i fallskjerm, men det får vel kanskje vente til 18-årsdagen. Så de skulle ha 2600 for et tandemhopp... Mye penger for mye moro. :hoho
God Morgen
Her er det mørkt :( , og trist, men det er lite vind :)
Er til en forandring ikke trøtt idag ( kryss i taket ) , selv om jeg var oppe tidlig ( 0450 ) .
Det ble dessverre ingen SEA-tur til neste år , men sjansene for en tur med en kompis til USA stiger , og da blir det ev. Chicago. Noen som har vært der , og har hete tips ??
Håper alle har en flott dag ;)
glad torsdag - i morgen er det FRÆDDAN!
Med bilen avlevert på "sykehus" på Økern i dag, ble det en laaaang busstur til jobben (fikk lest mere i Skyhook selvsagt), og fikk et raskt møte med EB på morgenkvisten, før han forsvant i gangene). Nå er det bare ÅTTE dager til jul
FBU 4EVER
16-12-2004, 09:37
God torsdag fra ARN.Gråvär,men det har värt kaldt i natt med den fölge at en "smågris" står på trynet i naturen.Hverken maks brems eller full revers klarte å stanse maskinen da den skulle inn på "Mike Ramp" for av-ising.Gikk bare rett fram.Nesehjulet har sunket 50cm ned i jorda.Et par brannbiler samt annet med blinkende,gule lys er til stede.
Shark-41
16-12-2004, 14:44
God morgen fra YXU ogsaa, siste fulle dag paa jobb foer morgendagens excursjon til Aviation world, og hjem! Skal 'desverre' fly BA, hadde jo haapet paa Air Canada, meeeen. Ellers alt OK, 2 elever bestod oppflyging i gaar.
Ha en Godere torsdag!:spin:
Du fikk da en gave også CK!!!
Originally posted by EB
Du fikk da en gave også CK!!!
jammen fikk jeg ikke dét - det hadde jeg helt glemt... jeg skal kose meg med den på bussen til Økern for å hente V40'n
God Torsdag eftermiddag. Sista dagen innan sista examen och hemresan till Sverige. Om 24 timmar sitter jag någonstans över Alperna. Ha en riktigt fin torsdag.
TigerBlack
16-12-2004, 15:59
God ettermiddag fra Lysaker
Det var en intresant tur fra Fredrikstad idag.. fytte rakkern for ett vær.. vinden tok godt i min lille Almera og regnspruten sto i alle retninger.
Ellers lite nytt. Har ferie ,men må gjøre en liten gjesteopptreden på jobb idag. litt extra gjør jo ikke noe.
Håper det blir skikklig vær så det går an å ta noe bilder etterhvert.
Kos dere utover kvelden folkens :) nå erre snart juuul
Jul? Vind og pluss 6 grader. Gresset er grønnt...lite som minner om jul her i byen! Jeg vil ha SNE!!!
Originally posted by EB
Jeg vil ha SNE!!!
HJÄLP!! EB och jag är av samma mening!!! :wow: *Ironi*
Ahh , vel hjemme etter en dagstur til provinskontoret i Sandvika. Tenk å legge et flyselskapskontor SÅÅ langt fra en flyplass. :D
Heller ingen problemer med Adecco på OSL i dag. Søte og hyggelige som vanlig.
Men, opplevde en av de mest hårete landinger på mange år på TRD i kveld. Smekkfull og tung 737-800 som virkelig danset og slengte inn på finale fra vest mot øst og landet på et jul og spratt en to tre ganger før alle hjul var i bakken. Er ikke flyredd, men i dag var det nære på ... Godt å komme inn i en Dash som danset ut og opp like etterpå. DER skal det jo liksom være slik, samt at de gutta som flyr der gjerne er godt vant til slikt. Nå skal jeg ta meg en konjakk og ta kveld :zzz
Sitter paa en taakefylt SEA og sloever ... naa som avgjoerelsen on salget er tatt er det bare aa vente aa se hva slags schedule vi faar etter 10. januar ....
Tok med meg laptop og scanner paa jobb og har endelig faatt ACARS til aa virke 'live'. Her spretter det inn loadsheet, ATIS og alle mulige morsomme meldinger! Og dette faar jeg betalt for!!!! :) :)
... har inntrykk av at det ofte er "grisedans" på vei inn fjorden til TRD. Jeg kan ikke huske å ha én smooth innflygning til TRD, men har opplevd minst én gang å måtte go-around
Under ski-vm i Trondheim i 1997 var jeg med på en utrolig landing hvor den svenske kapteinen etterpå sa at han syntes det ville være tøffere å ikke lande med en chartret maskin full av nordmenn som skulle se vm-stafetten for herrer enn å lande. Men det var nære på retur til "gamle" GEN.