View Full Version : Noen bilder fra meg på ENGM 27/1
Hei!
var en tur innom Gardermoen å fikk noen bilder av LN-KKB i ny fargene å LN-TUM i nyfargene til SAS NO pluss noen andre bilder.
Legger også ved noen Cockpit shots ev en tur med SAS NO B736 pluss noen bilder av en tur med West Air Swedens ATP
PS! Vet at cockpitbildene av 737ern er mørke men ville ikke bruke blitz for å forstyrre flygerne!
Jeg lar bildene tale for seg selv!
Rossiyskie Avialinii
28-01-2008, 17:11
Herlige bilder, men det ene der er da virkelig fra Norges best flyplass (Flesland). :P
Flotters! Spesielt flott vinterlys på de fra GM :up:
Men er det bare jeg som synes det er noe rart med DY-logoen på LN-KKB (ref. siste bilde) Og hvorfor er registreringa plassert så rart? :drunk:
De har brukt en annen font på KKB enn på øvrige DY-maskiner, hvorfor veit jeg ikke, personlig syns jeg denne fonten ser bedre ut.. Hva angår plassering av reg er jeg redd jeg ikke har noe svar, noen andre som veit?
KKE, KKP, KKA og NOB har også reg. plassert her. Sikkert KKZ også som netopp har komt tilbake i vanlige DY farger. Hvorfor vet jeg ikke, syns ikke det ser bedre ut i hvertfall.
KKZ har det ikke, de har reg på samme plass som de andre maskinene...
Den så jeg senest i Oslo i går.
Northrider
28-01-2008, 20:12
KKX har og reg plassert slik. Enig i at det ser mye bedere ut.
Fine bilder fra en reisende Tromsøspotter! Både bildene fra Bergen, Oslo og cockpitbildene.:up:
FlightDeck
02-02-2008, 17:50
Synes reg-plasseringen og den bakre logo-plasseringen ser bra ut. Men det må ha skjedd noe feil på LN-KKB - LN-NOB, som jo en den nyeste, har jo ikke en slik logo.
Er lei av alt designstyret hos Norwegian, kan de ikke snart få orden på dette? På et fly står det til og med Krakow - helt uten grunn, virker det som...