PDA

View Full Version : God Onsdags Morgen


sirpjalle
23-01-2008, 10:13
Fant ingen tråd i dag. Så jeg lager en nå.

Hadde en del datatrøbbel på jobb i dag, men det har endelig roet seg. Ellers blir det den vanlige hektiske dagen, men jeg regner med at det blir den siste dagen i dag, og at ting roer seg ned fra i morgen av :rolleyes:

Ha en fin dag da folkens!

EB
23-01-2008, 10:33
2 unger levert på skolen, 1 i barnehagen på tid - men NSB fikk meg 20 minutter forsinket inn til byen...Småbarnsrollen er fantastisk!!! Ha en bedre onsdag...

Someone
23-01-2008, 10:37
God morgen fra lesesalen på Frederiksberg. Da har jeg fått sjekket alle nyhetene, hatt dagens første pause, så kanskje det er på tide å komme igang.....

Ha en fin dag

FBU 4EVER
23-01-2008, 10:48
God morgen!
Det er forholdsvis grått her på CPH. Flytiden til EWR er beregnet til 8:17 med fint vær underveis. Etter en bedre steak på Uno's blir det vel en avslutning på "Iron Monkey" med en Arrogant Bastard eller to. Som vanlig, m.a.o.
Ha en fin dag!

Dag Viking
23-01-2008, 10:59
God morgen fra Oslo.
I dag er det utreise til Heidrun, det blir 73G og S-92. Blir godt å komme tilbake på "hotellet".
Ha en flott onsdag

LN-MOW
23-01-2008, 12:35
G'morgen fra Alpharetta, som melder om temp rett over nullpunktet. Det var fortsatt sne her da jeg kom hjem mandag kveld, men naa har det meste regnet bort.

Tilbake paa jobb idag .. tittet saavidt i innboksen i gaar - det ligger over 400 meldinger og venter paa meg ... o'lykke ... nooot ...

AirbusTrond
23-01-2008, 14:49
God ettermiddag. Arbeidsøkten er snart over, og man setter kursen for heimen. Men på veien blir det uttesting av torsk på Lompa. Kanskje det er noe å skrive hjem om? Vi får se. God middag!

Bizflyer
23-01-2008, 18:03
God ettermiddag fra The London Lounge på Heatrow. Sitter her og venter på flyet retning hjem. Blitt oppgradert til Biz, så da blir det vel ikke så værst!!

BF:cool2

Tommy777
23-01-2008, 19:28
God formiddag fra Chicago. Her er det 10 blaa i dag og arbeidslysten er fortsatt borte. Vi gjoer et forsoek paa en middag med eiendomsmelgern vaar i aften igjen.

Ha en trivelig dag/aften.

Egil
23-01-2008, 20:07
God aften fra Radisson SAS Bodø!

Etter en fortreffelig tur på klapp fra MJF til BOO via MQN har jeg ankommet hotellet, fått meg en Nordlands Pils og skal snart gjøre meg klar til middagsmøte med Widerøeklubben i fagforeningen.
Prøvde å ta noen bilder underveis, men det var desverre litt for mørkt i kveld.
I morgen blir det styremøte på "Longbeach", det siste, eller nest siste før årsmøtet i Oslo neste helg!

E!