PDA

View Full Version : Tyskerene tar skikkelig i

mach.86
11-01-2008, 13:12
Deutsche Lufthansa Berlin Stiftung tar skikkelig i ved å kjøpe 3 super connies, hvorav en skal gjøres luftdyktig. www.hangar.no har en gledelig nyhet for oss gammelflyentusiaster som virkelig varmer. Selv om verdens rikeste land ikke har resurser til å ta vare på transporthistorie, er det godt å se at andre land klarer å samle nok entusiaster for et mega prosjekt. (ok, skal ikke glemme at vi har Dakota Norway som gjør en kjempe jobb)

ENKB
11-01-2008, 13:41
Steike !
Dette kan jo bli en høydare på flyshow i fremtiden.

mach.86
12-01-2008, 16:48
Jeg var i Leylstad for noen uker siden å snakket med folka der nede. De sa at deres L-749 ville være klar til sesongstart. Dessuten har vi den sveitsiske "Breitling" connien. Jeg kunne ønske at noen var "gal" nok til å starte på en DC-7. Der finnes DC-3/4 og 6 rundtom som flyr, men ingen 7er

HansJ
12-01-2008, 21:16
Lufthansa Technik ska renovera på sin site i USA, läs mer här

http://www.lufthansa-technik.com/applications/portal/lhtportal/lhtportal.portal?requestednode=4218&_pageLabel=Template7_8&_nfpb=true&webcacheURL=TV_I/Media-Relations/Media-Archive/Archive-Press-Releases/Press-Releases-2007/Super_Star_US.xml

Fly high
14-01-2008, 14:17
Jeg kunne ønske at noen var "gal" nok til å starte på en DC-7. Der finnes DC-3/4 og 6 rundtom som flyr, men ingen 7er

Ønsket ditt får tilslutning herfra! Jeg synes allerede jeg hører motorduren i det fjerne ... ;)