PDA

View Full Version : God fredda!


LN-MOW
11-01-2008, 04:08
Da er det ikke langt til haelja!! Men foerst skal vi ha en kraftig storm, tror jeg .. Doppleren vil nok forandre seg etterhvert .. akkurat naa ligger det en gedigen front vest for meg ...

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_closeradar_plus_usen.jpg

Ugens siste dag byr paa diverse moeter og ikke minst forberedelse til implementering av AQQ .. Og helgen .... tja, si det?

Men naa naermer det seg SEA med stormskritt!!!!! :musikk:YES

Tommy777
11-01-2008, 04:13
Men naa naermer det seg SEA med stormskritt!!!!! :musikk:YES

Det er ihvertfall JEG klar for!! Fikk akkurat et par stemningsbilder fra FinnE av puben vi skal besoeke neste fredag. Gleder meg som en unge..!

Her er det pissregn i kveld. Koser meg med en Negra Modelo, maa innroemme at FinnEs oel ser mye bedre ut :)

SQ 777
11-01-2008, 04:14
God fredda fra Lillestrøm også ! Snart underveis på 33 timers turen...

heldigvis ikke de-iceing i dag. Kun 55 min connection på CDG...:nor

Tommy777
11-01-2008, 04:15
God fredda fra Lillestrøm også ! Snart underveis på 33 timers turen...

heldigvis ikke de-iceing i dag. Kun 55 min connection på CDG...:nor

God tur - og lykke til! Kos deg i paradis. PS! Haaper du er i business!!

LN-MOW
11-01-2008, 04:17
Det blir torsdag .. og det der lignet mistenkelig paa en Agate Pass Amber, hvis ikke lyset lurer meg ...

Ikke umulig at det blir soendag ogsaa, men da har jo du reist ...... :p

dc-8-63
11-01-2008, 04:21
Det er en Port Townsend IPA.....men fortvil ikke kosmonauter...Agate Pass Amber er paa plass....

Tommy777
11-01-2008, 04:24
Det blir torsdag .. :p


Sorry, Torsday it is - og om akkurat en uke er det under en time til landing i Seattle:colgate:

SQ 777
11-01-2008, 04:40
Takk for hilsen Tommy777, hvem vet om det blir business.;) Gull for første gang :lol:

Egil
11-01-2008, 05:37
God morgen forumister!!

Frokosten er inntatt, en maskin med klær er i maskinen, treningsbagen er pakket og jeg er klar for 1. del av splittvakt på MJF! Så trening, henge opp klær, lunch og en fredagskaffe før 2. del av splittvakt før jeg tar helg!! :)

E!

erikhb
11-01-2008, 05:45
Og om to timer klokker eg av etter ei lang uke, og skal jobbe hardt med å slappe av et par dager.

God tur til Papeete, kan anbefales. Tar du turen til Bora Bora også?

Utflyttet
11-01-2008, 07:05
Mornmorn. Her er det tidlig opp, to møter å forberede seg til og så en tidlig dag. Blir nok jobb i kveld og resten av helgen. :(

-A

ENGM RAMP
11-01-2008, 07:32
God morgen godtfolk!

Etter en nattevakt fyllt med SKIKKELIG snøvær, såååå skikkelig regnvær som vasket vekk snøen, såååå en kraftig vind er man straks på vei hjem for noen timer under dyna og 7 herlige dager fri!

Mmmmm, så jeg gleder meg!

Riktig god helg til dere alle!

EB
11-01-2008, 07:39
Glad fredag... En kort tur innom kontoret før det blir en tur på Norsk Film og så ettermiddagen i musikkstudioet. Opphavet reiser til Seattle i dag og slår de fleste julebordsdeltakere med en hel uke... Ha en bedre fredag og en enda bedre helg.

zico77
11-01-2008, 08:32
Endelig freddan! :) Ha ein fin dag alle!

Farmer
11-01-2008, 08:52
God morgen i mørket. Da er det klart for ukens siste jobbedag, som starter med en biltur på dårlig vei til Sandnessjøen for et kort møte der, før noen timer på kontoret blir avviklet. Konemor er på kurs i helgen, så her blir det "far steller hjemmehelg" ;-)

LN-FHU
11-01-2008, 09:04
God fredag fra Tromsø

Det ble en lang kveld i bilkjøringens tegn i går , og det kjennes på kroppen. Ha en fin dag alle :)

SEA: T -6

:nor :nor :nor

Someone
11-01-2008, 09:29
God morgen fra København. Grått og surt idag også. Ny dag på lesesalen venter. Så får jeg se om jeg finner på noe sprell i kveld. Ha en fin dag

CK
11-01-2008, 09:47
Dagen startet med risikosport - å gå veien til garasjen. Blank is - med vann oppå! Slik at om man skulle falle, slår man seg ikke bare fordervet, men man blir våt også! Gikk forsiktig som en gammel mann de 100 meterne...

Ellers hever jeg glasset og gratulerer "Kjakan" med 90årsdagen - her snakker vi en skikkelg HELT!

Thomas
11-01-2008, 10:35
Morn!

Første ferien i det nye året er offisielt åpnet - eller ferie fra Mandag, men passet dog utmerket med langfri dagene før!

Det fyres i peisen og ute blåser det småkattunger rundt veggene, været er fint og det er full mental oppladning til 17JAN.. dog går dessverre ikke turen til SEA her igården, men stopper noen "få" miles lenger Øst! :colgate:

Have a good one!

EB
11-01-2008, 11:00
Da har jeg for første gang fyllt opp tanken med bensin - bare så inni h****** dumt at Alfa`n går på diesel. Blir en helg i Natur og Ungdoms sitt tegn - uten bil og tog til Gøteborg på søndag. Men når man ikke har bil -kan man drikke desto mer - i allefall for å glemme.

LN-FHU
11-01-2008, 11:10
Da har jeg for første gang fyllt opp tanken med bensin - bare så inni h****** dumt at Alfa`n går på diesel. Blir en helg i Natur og Ungdoms sitt tegn - uten bil og tog til Gøteborg på søndag. Men når man ikke har bil -kan man drikke desto mer - i allefall for å glemme.

Da håper man du ikke har startet bilen etter det, ellers kan kostnadene eskalere mtp at du da må iallefall skifte filter og kanskje dyser......

The Ticketor
11-01-2008, 12:06
G'formiddag alle!

I morgen bærer det ut på en aldri så liten tur som dere ser her under. Skal til Malaysia Airlines Academy og få det siste innen elektronisk billettering (og sikkert en god del gammelt også). Så har jeg noen timer når jeg kommer hjem igjen før det blir tur til HEL der det skal holdes foredrag på internasjonalt dommerkurs. Om hjernen min ikke er total saft vid det laget... Hvem vet hva slags sprøyt jeg kommer til å si. Ut på tur - aldri sur!

Jeg følger også CKs eksempel og ønsker Kjakan, en vaskeekte helt, gratulerer med dagen!

CK
11-01-2008, 13:05
Da har jeg for første gang fyllt opp tanken med bensin - bare så inni h****** dumt at Alfa`n går på diesel. Blir en helg i Natur og Ungdoms sitt tegn - uten bil og tog til Gøteborg på søndag. Men når man ikke har bil -kan man drikke desto mer - i allefall for å glemme.


WOA!!! DÉT er vel årets STORE brøler fra hr. Biong?? Huffameg! De påstår at det skal være klin umulig å fylle bensin på min dieselbil, men hvem vet...

Concorde
11-01-2008, 13:12
Neida, har klart det selv en gang. Kjempelett!

Someone
11-01-2008, 13:14
En jeg kjenner klarte det for en stundt siden og da fikk han en diplom med tittelen: Dieselmeister

Martin
11-01-2008, 13:36
God fredag fra FedEx.. Endelig i gang med siste arbeidsdag i den eneste hele arbeidsuken i januar :colgate: Godt å tenke på at om nøyaktig en uke sitter jeg ombord i en gris på vei til CPH :colgate:

I helgen blir det muligens en liten handletur. Inbiller meg alltid at jeg trenger et eller annet når jeg skal ut å reise, så vi får se hva lørdagen bringer..

Og klar for SEA? Oh yeah!! Som om jeg ikke gleder meg nok fra før, så får jeg gnidd det inn på jobb også: Innbiller meg at det har vært pakker til den byen hver dag denne uka..

Og sånn for å nevne det til slutt: så en bil med den mest geniale reg'en i går, da jeg havnet bak en svensk bil på vei hjem i går kveld: OSL 757 :colgate:

LN-MOW
11-01-2008, 14:07
Da var jeg paa plass ved Det Store Veikrysset for siste gang denne uken .. stormen raste over oss i loepet av natten .. kona sa hun vaaknet flere ganger .. jeg merket ingenting.
Naa er det imidlertid stjerneklart.

Av en eller annen aarsak hadde jeg marerittaktige Ingebrikt Davik-syner flere ganger under kjoereturen nedover ..... :cry::cry:

FBU 4EVER
11-01-2008, 14:33
Null søvn i natt førte til at jeg måtte kaste inn håndkledet og ringe trafikkvakten kl 0415 og melde meg "unfit for flight". Dermed ble det ikke noe av dagens tur til IAD for mitt vedkommende. Har sovet litt utover formiddagen, men har ennå ikke spist frokost. Nå kan man vel heller ikke kalle det lunsj. Tidlig ettermiddagsmat? Mangler ikke på ting å gjøre, men kommer liksom ikke i gang med noen verdens ting. Får vel gå en tur i det fine været. Med nyinnkjøpte brodder fra G-Sport.
Ha en fin fortsettelse på dagen

Vede
11-01-2008, 14:35
Etter å ha vært hjemme fra jobb klokken 3 i natt så er det greit jeg kaller dette for morning? Anyway, etter 3 dager med nattarbeid er det nå langhelg. Kvelden skal brukes til å drikke brun væske som øker promille innholdet i blodet.

God helg folkens.

Speedbird
11-01-2008, 14:35
God fredag fra FedEx.. Endelig i gang med siste arbeidsdag i den eneste hele arbeidsuken i januar :colgate: Godt å tenke på at om nøyaktig en uke sitter jeg ombord i en gris på vei til CPH :colgate:
Samme dag som vi andre har omvisning på Renton? :p

Ellers:

Flott dag på jobben i dag!
Har endelig fått til fuel x-feed kabelen, nå stemmer vekten på håndtaket (7.2kg),
tension på kabelene (15pund), og jeg har dropfit på pinnen!

Ha en bedre dag folkens!! :)

Martin
11-01-2008, 14:39
Samme dag som vi andre har omvisning på Renton? :p

Jadajada.. Gni det inn.. (Med mindre jeg møter deg på CPH den fredagen, da.. ref: Las Vegas ;) )

Har vært på grisefarm før, jeg.. senest forrige lørdag :colgate:

EB
11-01-2008, 15:38
Heldigvis startet jeg ikke opp bilen... I tillegg blir det ikke medlemskap i Natur og Ungdom (mest på grunn av alderen - men også fordi jeg fikk låne en Beetle på jobben over helgen)...

Tommy777
11-01-2008, 16:07
Heldigvis startet jeg ikke opp bilen... I tillegg blir det ikke medlemskap i Natur og Ungdom (mest på grunn av alderen - men også fordi jeg fikk låne en Beetle på jobben over helgen)...

Fortvil ikke. Du er ikke den eneste som har gjort dette. Jeg gjorde det selv for noen aar siden. Paa sjefens V70. Hadde laant hans stasjonsvogn i helga og snill som jeg er, skulle jeg fylle opp tanken paa mandagsmorran. Troett som man var, ble det 95 blyfri, gitt.. :)

Starta heller ikke opp. Esso toemte tanken for meg der og da, jeg fyllte opp med diesel og bilen var gulle god

God helg til alle forumister!

Bizflyer
11-01-2008, 16:14
Heldigvis begynner formen å bli bedre, så det er vel tilbake på jobb til mandag.

Her blir det full fart i heimen i helga ettersom vi har barnedåp på søndag. Men det skal vel gå på et vis.

Ellers mye å gratulere i dag:

EB for å ha kvalifisert til Alzheimer klubben
Bizflyer Jr med 3 års dagen i dag,
Og ikke minst vår alles helt Gunnar "Kjakan" Sønsteby med sin 90 årsdag! Måtte han leve evig!!

Som Gino Valente ville ha sagt det: Go elge!

BF:cool2

LN-MOW
11-01-2008, 19:39
men om åtte-elleve unge gutter tukler litt i en voksens lomme er da ikke det skadelig, slo Staff fast

Kan noen vaere saa snille aa stenge denne mannen? :mad:

Tommy777
11-01-2008, 19:46
men om åtte-elleve unge gutter tukler litt i en voksens lomme er da ikke det skadelig, slo Staff fast

Kan noen vaere saa snille aa stenge denne mannen? :mad:

Har du ikke moderator rettigheter over Staff??:)

The Ticketor
11-01-2008, 23:15
Da hadde han vært bannet for lenge siden.

KennethGS
12-01-2008, 00:59
men om åtte-elleve unge gutter tukler litt i en voksens lomme er da ikke det skadelig, slo Staff fast


Staff gjør og sier hva som helst for å få trynet på tv, og han blir verre og verre jo eldre han blir...

Bizflyer
12-01-2008, 01:15
Staff ble jo selv tuklet med av en voksen mann da han var 11-12 år gammel, og det er jo ikke lenge siden han uttalte at det hadde vært en jævla fin opplevelse for ham. Så hva mer kan du forvente av uttalelser. Må jo være den perfekte advokaten for lommemannen.

BF:cool2

Utflyttet
12-01-2008, 05:36
Selv om dette her begynner å skli voldelig offtopic, så er saken veldig enkel, Staff har en grei evne til å åpne munnen i saker som er veldig politisk ukorrekt å ha de meningene han har om de, og han tar en del saker der folk flest er forbi det punktet hvor de kan skille lynsje-tendensene fra prinsippene sine.

Og, for ikke å glemme andre siden av saken, om hva politiet stemmer sier så er det ganske alvorlig hva som har skjedd, så kansje vi skal la være å dra en veldig tynn og enkel tråd her om hvem som kan ha de mest bastante meningene? Er dette så veldokumentert som Pollitiet sier så vil denne saken ha en klar dom ganske fort.

-A