PDA

View Full Version : God torsdag morgen

LN-FHU
10-01-2008, 07:18
Go morn fra Ishavsbyen

Lang dag på trappene, jobb, jobb og atter jobb, etterfulgt av Tromsø - Senja t/r.....brrrrr

Tromsø melder om klart vær og 4,5 blå

Ha en flott dag, snart erre helg dere

SEA: T -8

LN-Q
10-01-2008, 07:30
Endelig noen få pluss grader på indre østlandet (OSL )
1/3 av januar er borte bare 2/3 igjen av årets leeeeeeeengste mnd...
Ha en fin en...........

Speedbird
10-01-2008, 07:33
Mornings godtfolk!
Speilblankt da jeg skulle opp fra garasjen på Maura i dag!
I tillegg er det 90* sving rett ut, så det var ikke mange kushår fra ripe i lakken i dag.

Frokosten er nå inntatt, og nå skal jeg montere flex-joint på -80.

Ha en bedre dag! :)

CK
10-01-2008, 07:44
god torsdag morgen, og snart helg! Bra glatt ute i Aasker i dag også - Smart'en er ingen vinterbil! Til bransjekolleger som skal ut på Messen i dag sier jeg bare "pass på glassene"...

sirpjalle
10-01-2008, 07:45
God morgen fra Stavanger! Siste arbeidsdag denne uken før kursen settes mot EDI.

I dag vet jeg det blir det en H dag, men det er ingen vei utenom! ;)

Været var greit i morges og nesten vindstille (?)

Ha en fin dag folkens :)

Someone
10-01-2008, 09:23
God morgen fra København. Grått og surt ute idag og snart er det tide å komme seg til lesesalen. Forhåpentligvis blir det en litt mer produktiv dag enn gårsdagen....uten at det skal mye til. Dessuten er det muligheter for et par bajere i kveld også:p

Ha en fin dag

OJB
10-01-2008, 09:43
God morgen fra Lilleaker,
Frisk og fin morgen her, det ser ut som vinteren er over for denne gang.
Kanskje det kommer en i neste uke?
Travel dag på jobb , kvelden skal brukes med kolleger på Skytterkollen Restaurant og der skal det inntaes god mat og drikke.
Returen går over fjellet i morgen formiddag til hovedstaden,SVG med SK4017.
Ha en flott dag alle.
Et smil og gode ord til andre gjør dagen god.

JetBlue
10-01-2008, 10:35
God dag. Litt småforberedelser før avreise til Kleivstua og Kick-off i 2 dager. Håper det er litt mer vinter der oppe, sitter og ser utover byen med vårfornemmelser.

Martin
10-01-2008, 13:04
God torsdag fra FedEx..

Nok en dag i fortollingens tegn, og jeg krysser fingre for at min syke kollega er tilbake i dag.. Ellers teller jeg nå ned for alvor til min første flight med både widebody og fire-motors..

Dere får ha en god dag :)

AirbusTrond
10-01-2008, 13:10
God dag fra Lilletorget. Da har jeg fått booket en billig tur til Madrid, og til og med det åttende mest populære hotellet i byen, ifølge TripAdvisor. Ellers utsatte jeg bookingen til Marokko en stund, og nå har prisene til Apollo STEGET - synes dette er rart, opererer ikke de med faste priser i katalogene? Nuvel. Ha en fin-fin torsdag!

CK
10-01-2008, 14:22
Ellers utsatte jeg bookingen til Marokko en stund, og nå har prisene til Apollo STEGET - synes dette er rart, opererer ikke de med faste priser i katalogene?

du skal se at Apollo har fått noen kloke hoder i revenue management - bra for dem.

LN-FHU
10-01-2008, 14:23
du skal se at Apollo har fått noen kloke hoder i revenue management - bra for dem.

Er det deg det da kanskje :D :D

LN-MOW
10-01-2008, 15:36
Skytterkollen og Kleivstua .. minnene stroeymar paa ...

G'morgen .. 13 grader og skyet her i Alpharetta. Regn og torden i vente.

Har tatt dagen fri .. guttungen skal gjennom en evaluering som kommer til aa ta mesteparten av dagen... saa da blir det ikke full arbeidsuke denne uken heller. Og ikke de to neste heller!! I could get used to this ... hehe ...

Fikk pakke i posten fra Amazon i gaar bl.a. inneholdende 1. sesong av A-Team ... grande morro! A-Team er Guttas tv-serie!!

Jan
10-01-2008, 15:41
God eftermiddag fra DK !
Her er det 6c samt regn og blæst og endda tordenvejr
Nå går det hjemad på 2hjuler med 14m/sec lige i tuden :angry:

Dagens gode nyhed er denne:
Agger er klar igen !
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article963241.ece
Go gome MAU !

dc-8-63
10-01-2008, 15:58
God morgen fra vest hvor det igjen er en snehvit morgen...I can get used to this!!! Lett kaos i foerste bakken...saa langt 4 biler i groefta...en normal vintermorgen...

LN-MOW
10-01-2008, 16:04
Hmm ... og vaerutsiktene for neste helg ser ut til aa bli mye av det samme ... MEN .. det skal ikke stoppe oss!

Gutta Paa Tur lar seg ikke bremse av noen snefiller!!!

Tommy777
10-01-2008, 16:05
God morgen fra Chicago.

Kun en uke igjen til Seattle!! :)

Graatt, men toert og 6 pluss her i byen i dag. Slett ikke verst.

EB
10-01-2008, 16:37
Oooooooooooooooooops! Det ble alt for mange glass/flasker i går - og i dag holdt jeg meg unna det meste på messeen - men nå venter en større kundemiddag - og til søndag braker det løs med 3 dager i Gøteborg - hvem fant opp at man skulle begynne et sprekere, sunnere og slankere liv i januar????

CK
10-01-2008, 21:26
Er det deg det da kanskje :D :D
nei, det er det nok ikke.
To jobbsøknader sendt på med e-posten i dag, så får vi se hva som skjer...