View Full Version : Wideroe.no VS Sas.no
Noen som vet hvorfor widereo.no ikke klarer å finne noen flygninger t/r oslo-alicante, mens sas.no har?
Faar fin opp Oslo-Alicante, jeg, paa et par tilfeldige datoer ... hvilke dager proever du? Kanskje det er fullt?
8 april nedover og 15 april oppover. Men sas viser jo plasser i econemy?
8 april nedover og 15 april oppover. Men sas viser jo plasser i econemy?
Jeg får en pris på kr. 2046,- hos wideroe.no for de to datoene (med SAS).
Jeg faar opp 56 alternativer .. fra 2046 og oppover ...
Jeg vet ikke hvordan du legger inn søket ditt, men husk at du IKKE rører på tidsangivelsen. La det stå HELE DAGEN for å få opp alle avganger med alle selskapene som vi tilbyr reiser på. Vår nye bookingtjeneste på utlandsreiser viser inntil 200 ulike kombinasjoner, mot bare 4 tidligere. På SAS.NO får du jo kun opp SAS...
OSLflyer
09-01-2008, 20:35
Ja, Farmers site er suveren. Ønsker du i tillegg å endre fare class for f.eks bedre opptjening av miles er det bare å ta en chat med hyggelige og serviceinnstilte konsulenter og de endrer den opprinnelige bookingen din til ønsket fare class.
Farmer jeg savner muligheten å kunne velge å søke på de nye "Premier Economic" klassene som fler og fler flyselskap nå introduserer.
Da jeg for noen dager siden ønsket å kjøpe en PE billett på NZ slet jeg og din medarbeider å finne hvilken fare class NZ hadde, men det ordnet seg til slutt. Selv om det tok sin tid med mange meldinger frem og tilbake.
Hm, jeg fant ikke noe igår. Prøvde flere ganger. Men idag får jeg det til, og nå er turen booket.
Men har to tips til Farmer:
1. Få litt mer fornuftige feilkoder. Slik at de blir litt mer fornuftige, og kanskje veileder mer.
2. Lavpriskalender, noe alla norwegian.no eller den nye til restplass.no
Men har to tips til Farmer:
1. Få litt mer fornuftige feilkoder. Slik at de blir litt mer fornuftige, og kanskje veileder mer.
Akkurat den er jeg veldig enig i. Feilkodene/feilmeldingene er veldig tekniske og ikke noe man kan forvente en normal bruker forstår.