PDA

View Full Version : Wideroe.no VS Sas.no

storg
09-01-2008, 18:13
Noen som vet hvorfor widereo.no ikke klarer å finne noen flygninger t/r oslo-alicante, mens sas.no har?

LN-MOW
09-01-2008, 18:24
Faar fin opp Oslo-Alicante, jeg, paa et par tilfeldige datoer ... hvilke dager proever du? Kanskje det er fullt?

storg
09-01-2008, 19:19
8 april nedover og 15 april oppover. Men sas viser jo plasser i econemy?

TOS
09-01-2008, 19:26
8 april nedover og 15 april oppover. Men sas viser jo plasser i econemy?

Jeg får en pris på kr. 2046,- hos wideroe.no for de to datoene (med SAS).

LN-MOW
09-01-2008, 19:29
Jeg faar opp 56 alternativer .. fra 2046 og oppover ...

Farmer
09-01-2008, 20:13
Jeg vet ikke hvordan du legger inn søket ditt, men husk at du IKKE rører på tidsangivelsen. La det stå HELE DAGEN for å få opp alle avganger med alle selskapene som vi tilbyr reiser på. Vår nye bookingtjeneste på utlandsreiser viser inntil 200 ulike kombinasjoner, mot bare 4 tidligere. På SAS.NO får du jo kun opp SAS...

OSLflyer
09-01-2008, 20:35
Ja, Farmers site er suveren. Ønsker du i tillegg å endre fare class for f.eks bedre opptjening av miles er det bare å ta en chat med hyggelige og serviceinnstilte konsulenter og de endrer den opprinnelige bookingen din til ønsket fare class.

Farmer jeg savner muligheten å kunne velge å søke på de nye "Premier Economic" klassene som fler og fler flyselskap nå introduserer.

Da jeg for noen dager siden ønsket å kjøpe en PE billett på NZ slet jeg og din medarbeider å finne hvilken fare class NZ hadde, men det ordnet seg til slutt. Selv om det tok sin tid med mange meldinger frem og tilbake.

storg
10-01-2008, 07:56
Hm, jeg fant ikke noe igår. Prøvde flere ganger. Men idag får jeg det til, og nå er turen booket.

Men har to tips til Farmer:
1. Få litt mer fornuftige feilkoder. Slik at de blir litt mer fornuftige, og kanskje veileder mer.
2. Lavpriskalender, noe alla norwegian.no eller den nye til restplass.no

TCAS
10-01-2008, 08:30
Men har to tips til Farmer:
1. Få litt mer fornuftige feilkoder. Slik at de blir litt mer fornuftige, og kanskje veileder mer.

Akkurat den er jeg veldig enig i. Feilkodene/feilmeldingene er veldig tekniske og ikke noe man kan forvente en normal bruker forstår.