PDA

View Full Version : Email bekreftelse fra 05400...hvor lang tid?

Someone
08-01-2008, 11:44
Hvor lang tid kan man risikere å måtte vente på en email bekreftelse fra 05400? Bestile 2 turer der igår iforbindelse med en voucher jeg hadde og mens den ene bekreftelses kom på email med en gang (CPH-OSL-CPH) har jeg fortsatt ikke mottatt den andre (CPH-LCY). Tyder det på at noe galt har skjedd og at jeg bør ringe opp igjen eller er det bare en treghet i systemet da dette er en flight operert av RC (CPH-LCY)? Vil helst unngå å ringe da jeg igår ble sittende 40min i kø og ikke orker å høre mer "takk for at du venter...bla, bla, bla" på en stund :(

Også et spørsmål til, hvor mange ansatte i 05400 er på jobb på en vanlig kveld? Selv om jeg begynte som nr 4 i køen tok det meg 40 minutter å komme gjennom....:baeh

wf145
08-01-2008, 11:44
hva er en treg het? :p

Someone
08-01-2008, 11:46
hva er en treg het? :p

Tastefeil...;)

TCAS
08-01-2008, 11:52
Neste gang bestiller du på wideroe.no, og lurer du på noe så bruker du chat-funksjonen med kundeservice. Genialt, enkelt og raskt :)

(....men dette var jo ikke svar på ditt spørsmål)

Someone
08-01-2008, 11:55
Neste gang bestiller du på wideroe.no, og lurer du på noe så bruker du chat-funksjonen med kundeservice. Genialt, enkelt og raskt :)

(....men dette var jo ikke svar på ditt spørsmål)

Jeg bestiller nesten alltid på Wideroe.no, men jeg hadde en DBC-voucher fra SAS jeg måtte bruke opp før den gikk ut og da funker ikke wideroe.no

CK
08-01-2008, 14:46
ring og sjekk - det at det er en flight som flys av RC har ingenting med saken å gjøre.

Utflyttet
08-01-2008, 15:15
Hvor lang tid kan man risikere å måtte vente på en email bekreftelse fra 05400? Bestile 2 turer der igår iforbindelse med en voucher jeg hadde og mens den ene bekreftelses kom på email med en gang (CPH-OSL-CPH) har jeg fortsatt ikke mottatt den andre (CPH-LCY).

Min erfaring med SAS sine bekreftelser er at de ofte kommer ut på et vis som gjør at spam-filtre fanger de. Det samme gjelder også KLM. Så sjekk om spamfilteret har fanget opp noe, om du har det. :)

-A

Someone
08-01-2008, 15:17
Spamfilteret (bruker Gmail) er tomt, så der ligger den ikke. Men får prøve å ringe igjen når jeg kommer hjem.

Someone
08-01-2008, 16:57
Der ja, da var 05400 ringt, denne gangen var det 2 minutter med venting (+2 min med tasting) og reservasjonen lå der, men av en merkelig grunn hadde jeg ikke mottatt noe mail så jeg hadde da heller ikke fått bookingkoden. Nå gjennstår det bare tullet med å hente og betale billettene som må gjøres på den gammeldagse ved å fysisk hente og betale billettene siden jeg bruker voucher.....

Men nå blir det Avro til LCY...ny flyplass og halveis nytt flyselskap selv om jeg regner den som en SK flight

seilfly
08-01-2008, 17:54
Det lønner seg å ringe om det er noe som ser ut til ikke å stemme, og ikke anta at den faktisk stemmer.

En gang endret jeg en billett til en tidligere dato, samt t/r Trondheim-Oslo i stedet for t/r Oslo-Trondheim.

Billetten ble endret, men det ble ikke tidspunktet billetten skulle bli utstedt som visstnok skjer "i systemet". Derfor hadde jeg en billett på en gitt dato som først ville bli utstedt en måned etter, om jeg ikke hadde ringt :)