PDA

View Full Version : G'onsdag

BEF
08-12-2004, 04:24
God morgen,
fra taterenes hovedsete og sigøynerenes oppsamlingsplass!

Fortsatt mildt ute og fortsatt ingen tegn til at Kong Vinter skal sette inn flere av sine krefter med det første.

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finde!

Ha en fortryllende dag, alle sammen!

EB
08-12-2004, 04:58
God morgen.. Opp 04:40 andre dag på rad er tøfft. Nå er det 5 dagers tur til Dubai som står på programmet. Ha en bedre avslutning på uken - så kan vi jo håpe på norsk seier i Dubai på fredag. Finale med Gjelsten & Co..

LN-REF
08-12-2004, 05:00
Tidleg opp i dag da man skal ut på en liten tur...

For idag skal eg reise fra Ålesund til Oslo med Braathens, videre til Amsterdam med KLM. Så til USA og Memphis med Northwest for så avslutte det hele med Pinacle (NW Airlink) til Mobile i Alabama.

Med andre ord, nøyaktig samme reiserute som for 7 veker siden..

Forsåvidt en grei tur, men Northwest sine gamle DC-10'er er modne for utskifting for leeeeeenge siden!

BEF
08-12-2004, 05:15
Originally posted by LN-REF

... men Northwest sine gamle DC-10'er er modne for utskifting for leeeeeenge siden!

Hei-hei-hei.... ikke et stygt ord om 10'ern ;)

EB
08-12-2004, 05:19
Enig!!! Det er nydelig fly og veldig bra fra en passasjers syn. Kanskje med unntak av midterste sete på turistklasse... Håper det kan bli en tur til før den pensjoneres...

Concorde
08-12-2004, 05:45
God tur EB!!

CK
08-12-2004, 07:08
glad onsdag! Etter flere dager som kontornomade har jeg endelig fått en PC som virker - men som vanlig er det noen ting som ikke er helt på topp. Litt vanskelig å gjøre jobben godt uten tilgang til Amadeus og ResAid.... det kommer vel i løpet av dagen. Da er det en fordel å være på kontoret en time før alle andre

Exiz
08-12-2004, 07:13
Og da er det klart for enda en dag med prøve på skolen...
Forstår ikke det er nødvendig å legge absolutt alle prøvene helt på slutten...
Har liksom fem prøver på en uke. Og i tillegg er jeg blitt forkjølet. Kjedelig!

Men, ha en fin dag! :)

Trety
08-12-2004, 08:01
God morgen fra Drammen. I motsetning til EB er jeg oppe og på plass til noe som kan likne på humane klokkeslett, nemlig nå. Blir et kort kundemøte i dag, ellers er det tid for å gremmes over den slette innsatsen Rosenborg presterte mot Arsenal. Jeg trodde virkelig den tiden i norsk fortball var over... de fremstod som et bunnlag av de helt sjeldne. :zzz

TigerBlack
08-12-2004, 08:02
God morgen fra Lysaker (i mørket...haha).

Den som har oppfunnet senvakt/tidligvakt kombinasjonen med skift arbeid skulle hatt seg en alvårlig omgang juling..

Undertegnede er trøtt som eff... blir vel ett par timer på øyet når jeg kommer hjem..

Ha en bedre dag folkens :zzz

Falcon
08-12-2004, 08:26
Mornings!

"Ferien" nærmer seg slutten, og i dag skal jeg lage et par julegaver til noen søte små og tegne litt på et par små designprosjekter. Apropos design; så i går at industridesignerkollega Bård Eker hadde klart å kjøre båten sin på land (!) i Dubai, så EB slipper garantert å se at "Team Hydrolift" vinne der nede. :sarc

Ha en brillefin dag - og riktig god tur, REF og EB!

Blubird
08-12-2004, 13:11
Chocolaté-time! :D

Ettermiddagen ble brått mer hyggelig etter at det lille FlyMe-veddemålet mellom Isbamse og meg har båret frukter - i form av nesten 1 meter med sjokolade! :D :D

Exiz
08-12-2004, 15:21
Og da var man ferdig på skolen...
Prøven gikk ikke helt som forventet, men ingen tid til å surmule, bare rett i gang med å øve til neste prøve... Unødvendig stress...

LN-MOW
08-12-2004, 17:56
.. og her regner det bikkjer og katter ... en skikkelig vaat spasertur fra ferja til bilen i morges .. men her paa SeaTac har jeg heldigvis innendoers parkering!

To oppmoeter i dag .. skal tilbake i kveld og leke med Tristar'en min! 03.35 avgang ... :zzz

EB
14-12-2004, 17:06
Falcon! Det ble Ja vi elsker på stranden i pluss 25 grader da Spirit of Norway vant på den siste runden og totalseieren...

Guest
14-12-2004, 17:42
Originally posted by EB

Ja vi elsker på stranden i pluss 25 grader ... more information than we need to know:naughty: :wow:

EB
14-12-2004, 17:54
He he... Dagen etter var det PLUSS 32!!!

GFL
14-12-2004, 18:00
Originally posted by jens

Originally posted by EB

Ja vi elsker på stranden i pluss 25 grader ... more information than we need to know:naughty: :wow:

Ja, å synge nasjonalsagen da blir jo i meste laget :hoho :wow:

Ipoden min er ankommet og kjenner at også forkjørelsen er kommet. Men ute er det plussgrader dessverre...

Dag Viking
14-12-2004, 18:51
Originally posted by EB

Enig!!! Det er nydelig fly og veldig bra fra en passasjers syn. Kanskje med unntak av midterste sete på turistklasse...

Det setet er ikke bra, men heller der i midten av en bulkhead 5'er på NW DC-10, enn nødutgangvindusplass på lufthansa's 343 i karrisvetteeim!:naughty: