PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen

EB
05-01-2008, 08:08
Det ble sent og fuktig i går... Her i fjellheimen på Geilo er det god gammeldags vinterstemning... Nå skal jeg ut å gå en times tid - før frokost og jobb resten av dagen - er vel ferdig rundt midnatt - igjen. Ha en bedre lørdag...

TG
05-01-2008, 09:23
God morgen!
Det hørtes flott ut EB, noen har det godt :)

Her på Jæren blåser det storm....okei, føles hvertfall sånn. Bitende kaldt og mye vind, med litt snøfogg innimellom. Hadde vært kjekt å kunne holde senga noen timer til, men noen av oss må på skole eller jobb:colgate:

sirpjalle
05-01-2008, 10:00
God morgen fra Stavanger. Endelig lørdag.

I dag blir det juletrefest (igjen), ellers ingen planer.

Det frister lite å bevege seg ut døra i dag, men jeg må vel ut og se om julenissen har sendt meg pakken fra USA i dag :D

Ha en vindfull dag folkens!

JetBlue
05-01-2008, 10:41
God lørdag. Her på Grefsen snør det lett, og barna sover ennå. Det er planlagt tur til Lars på Strømmen (Hobbyland), og så skal Kristin på 10 i en Wow-butikk, det er visstnok viktig.

Tenker vi har med oss noen byggesett hjem jeg..;)

Martin
05-01-2008, 11:31
God lørdag fra Maura..

Fikk kreket meg opp klokken 11, etter et lite "fly-og-pizza-og-cola" med Speedbird i går, som jeg må si var en absolutt hyggelig opplevelse.. Så kan resten av forumet gjette på: "Hvor mange flymodeller får man plass til i en leilighet?" Speedbird har svaret.. :D

Snart er det å komme seg ut i det "fine" været, så får vi se hva vi finner på ;)

AirbusTrond
05-01-2008, 12:30
God dag fra Gamlebyen. I dag blir det for det meste indretjeneste. Men ellers en liten tur gjennnom byen for å hente noen klippfisker som er transportert fra Møre. :)

FBU 4EVER
05-01-2008, 13:10
Nå snør det såpass mye på Nærsnes at jeg helt sikkert må opp på hemsen i garasjen og finne frem snøskuffa. Noe småtteri til helgen må handles inn og så blir det en økt på kjøkkenet i ettermiddag. Kvelden blir tilbrakt i godstolen med en god bok, noe TV (Idrettsgalla) og noe godt i glasset.

Ha en fin lørdagskveld!

FlightDeck
05-01-2008, 13:12
God ettermiddag fra Oslo - her snør det noe voldsomt. Gårsdagens og nattens bytur har satt sine spor på formen og det er vanskelig å få gjort noe fornuftig.

LN-MOW
05-01-2008, 14:57
Gggg'morgen! Her i Alpharetta er det paa vei tilbake mot mer normale temperaturer .. Allerede 0 og det ventes tosifret antall plussgrader i dag ..

Intet spesielt paa menyen annet enn litt hus-shopping ... ha en god loerdag!

.

Farmer
05-01-2008, 15:07
God ettermiddag. Her sitter vi og holder på hatten, taket med mer. Det løseøre vi ikke fikk ryddet vekk før vinteren er over alle hauger nå, ettersom austavinden har vært i storm styrke her oppe på FjellFarmen det siste døgnet. Med 5-6 minusgrader og så sterk vind må jeg bare si at det kjennes godt i nikkersen når jeg er ute og henter ved for å holde varmen oppe innomhus. Det er på slike dager man virkelig lurer på hvorfor man ikke bor permanent på en strand i Thailand istedet :p

Egil
05-01-2008, 15:18
Det er på slike dager man virkelig lurer på hvorfor man ikke bor permanent på en strand i Thailand istedet :p

Pøh... Det er på slike dager man lurer på hvorfor man på død og liv skal diskutere hvor en hovedflyplass på Helgeland skal ligge... ^_^

SSJ har igjen vist at de ikke duger! To døgn uten fly nå...
BNN har fått ned to maskiner på 48 timer! Den ene står der værfast...

I dette været er MJF/MQN like gode! To kanselleringer hver... Kun uflaks!

E!

BSSW
05-01-2008, 21:25
God lørdag fra Maura..

Fikk kreket meg opp klokken 11, etter et lite "fly-og-pizza-og-cola" med Speedbird i går, som jeg må si var en absolutt hyggelig opplevelse.. Så kan resten av forumet gjette på: "Hvor mange flymodeller får man plass til i en leilighet?" Speedbird har svaret.. :D

Jeg vet hvor mange han hadde da jeg var der sist, men vil anta at det har økt siden den tid, hvis jeg kjenner Speedbird rett.

Her i Egersund så er det slaps, slaps og atter slaps utenfor vinduet. Er glad jeg sitter innenfor fire varme vegger.

Dere får ha en fortsatt fin helg folkens

Bizflyer
05-01-2008, 22:14
Så er nok en dritt-dag over her i Sør.

Influensaen holder stadig et kraftig tak i meg og mesteparten av dagen har vært tilbragt under dyna. Like greit egentlig når man ser ut av vinduet hvor det først kom en halvmeter med snø i løpet av natta for så å gå over til pluss 3 og regn. Så nå er det herlig slapsete utenfor. Mye snø ligger rundt bilen min også, så nå håper jeg på at den skuffer seg selv ut til jeg er frisk igjen!

Håper dere alle har en mye bedre lørdagskveld enn meg!
Nå skal 2 paracett inntas! Skål!

BF:cool2

Utflyttet
05-01-2008, 23:36
Du har min fulle sympati! Lå fra 22/12 til 3/1 med influensa og så en god forkjølelse, er endelig i orden nå her... i kveld har jeg feiret med en flaske spansk solbærsaft med høyt innhold av crianza-druer(sp?).

-A

AirbusTrond
06-01-2008, 00:21
Hm, ciranza er ingen drue, men indikerer at vinen har vært lagret minst 2 år, hvor av minst 1 år på fat. Men det hjelper mot alt! :D

Utflyttet
06-01-2008, 00:37
Hm, ciranza er ingen drue, men indikerer at vinen har vært lagret minst 2 år, hvor av minst 1 år på fat. Men det hjelper mot alt! :D

Helt korrekt. Jeg tenkte på tempranillo. Jeg skylder den glippen på en del sumpvann fra Port Ellen. :colgate:

-A