View Full Version : Eksamens oppgaver i mennesklige ytelser
Ser at det ikke bli frigitt noen eksamensoppgaver i faget "mennesklige ytelser" og "oprosjonele prosedyrer".. er det noen som sitter på gammle eksamensoppgaver, tentamener som ønsker å sende dem?:) eller har en annelse om va det kreves og spør etter?;)
Gör Norge det fortfarande med "pen and paper"?
Jepp, det stemmer!
Fly high
24-01-2008, 17:31
Jeg henter gjerne opp igjen spørsmålet fra Roxman: Finnes det en oversikt/hefte over gamle eksamensoppgaver innen menneskelige ytelser og operasjonelle prosedyrer?
Jeg henter gjerne opp igjen spørsmålet fra Roxman: Finnes det en oversikt/hefte over gamle eksamensoppgaver innen menneskelige ytelser og operasjonelle prosedyrer?
Jeg har fått tak i eksamensspørsmålene i Op. Prosedyrer som var på PPL eksamen November 2007, så gi beskje om noen vil ha dem.. ellers ønsker jeg fremdels noe i Mennesklige Ytelser, ingen som sitter på gamle saker og ting?;):)
Fly high
25-01-2008, 10:51
Jeg er veldig interessert i OP-spørsmålene - og skal si fra om jeg finner spm til menneskelige ytelser!
Ikke til ATPL, der er det PC-baserte multiple choice.
I SE-land är allt datoriserat nu. Vad gäller Human Performance & Lim... så är det det mer "svada" i den än i någon marknadsföringskurs som jag har läst.
Lycka till me proven!
BoeingOnFinal
30-01-2008, 17:46
Vad gäller Human Performance & Lim... så är det det mer "svada" i den än i någon marknadsföringskurs som jag har läst.
Hvorfor det? Har lest faget både til PPL og til ATPL, og synes mye av det er viktig både mtp. egen begrensning og forhold til andre mennesker.
Sant, jag refererar till svenska PPL materialet och där var det mycket BS som kunde varit utelämnat. Jag hade inte ens använt den nivån till "barnehage" material för att inte tala om examensfrågorna.
HPL som ämne är dock mycket viktigt och jag vet inte om ni har någonting liknande till H50P (http://www.luftfartsstyrelsen.se/templates/LS_InfoSida_70_30____35009.aspx) som vi har här i Sverige och som jag är en varm anhängare av.
Det är dock av ovannämnda anledningar som man får en aningen skev bild av det hela.