PDA

View Full Version : Only in America...

Thomas
07-12-2004, 14:42
Ska'rre verra en pinne skipper?

http://www.airliners.net/open.file/727157/L/

:p

TigerBlack
07-12-2004, 16:56
Har du ikke hørt at sjefen kan gjøre som han vil ??

plane-spotter
08-12-2004, 22:25
puerto rico er desverre ikke i usa da ( jeg regener med at du tenkte america som usa):spin:

Falcon
08-12-2004, 23:06
Originally posted by plane-spotter

puerto rico er desverre ikke i usa da ( jeg regener med at du tenkte america som usa):spin:

Puerto Rico er ikke en stat, men er i commonwealth med USA. Det betyr at innbyggerne er amerikanske statsborgere, og at presidenten deres heter George W. Bush.

Blubird
08-12-2004, 23:14
Med de shades'a, sola midt i trynet og små-stramt ansikt kunne typen vært klippa rett inn i en klassisk Marlboro-reklame! :D Mangler bare cowboy-hatten...kanskje den er gjemt der i skyggen??

Trety
09-12-2004, 10:01
Originally posted by Falcon
Puerto Rico er ikke en stat, men er i commonwealth med USA. Det betyr at innbyggerne er amerikanske statsborgere, og at presidenten deres heter George W. Bush.

Betyr dette at amerikanerne bestemmer uten at innbyggerne der har stemmerett?

Guest
09-12-2004, 11:12
Originally posted by Trety

Betyr dette at amerikanerne bestemmer uten at innbyggerne der har stemmerett? som i IRAK?

jb1
09-12-2004, 13:23
Originally posted by jens

Originally posted by Trety

Betyr dette at amerikanerne bestemmer uten at innbyggerne der har stemmerett? som i IRAK?

Er de amerikanske statsborgere har de stemmerett. De har hatt folkeavstemninger flere ganger om de skal bli en stat i USA, men de foretrekker den "mellom-tilstanden" de nå er i. Jeg vet ikke hvor stort selvstyre området har, eller om de dikteres direkte fra Washington.