PDA

View Full Version : Erfaringer med Hard Rock Hotels?

Martin
02-01-2008, 06:47
Topic says it all..

Satt og gledet meg til ferien, og kom plutselig på at det finnes et Hard Rock Hotel i Chicago.. Lurte derfor på om noen evt. hadde prøvd kjeden, evt. selve hotellet i Chicago..

N2630B
02-01-2008, 13:00
Dessverre aldri fått vært kunde på noen av disse hotellene, men har hørt mye bra, og så på rommene på den i Orlando, og det så utrolig bra ut!

Tommy777
02-01-2008, 18:09
Har besoekt hotellet i Vegas, men ikke bodd der. Det virker som et hvilket som helst hotell.

Har ikke vaert innom her i Chicago, men jeg har hoert mye rart om det hotellet. Rommene skal vaere meget smaa med daarlig belysning.

Paa Priceline gaar dette hotellet for under hundrelappen, det er det sikkert verdt.

For meg havner dette hotellet laaaangt nede paa lista over hva jeg hadde foretrukket i Chicago. Her i byen faar du mye bra for lite penger!

Martin
02-01-2008, 18:34
Takker.

Da ser det ut til at vi blir hos Hampton.. Tenkte bare det hadde vært gøy og prøvd, i og med at jeg også "samler" på cafe'ene deres.. Men så skulle de ha 100 dollar mer (totalt sett, altså..), også var ikke frokosten inkludert, og ikke gir de FB-poeng heller..