View Full Version : photos@CPH, 24des
RuneGaus
24-12-2007, 12:13
her kommer noen bilder fra de siste aftener... ha en god jul og ellers et godt tub'år alle sammen :D
Takk for en meget flott julegave :DEN
Virkelig pene bilder! Den Sterling Maskinen i Maersk-farger så litt stilig ut med røde winglets ;)
Lekker den BBJ'en der
Eller flotte bilder Rune
Flotte bilder ja. Og jeg må si meg enig med Leorim, den BBJ'en var virkelig stilig. :up:
'Bandit-oeyebryn' .. er kjerra Roman's?
Tok samme maskin i Seattle i 2003 .. ikke like spennende farger da ..
http://www.airliners.net/open.file/0326456/L/
..
'Bandit-oeyebryn' .. er kjerra Roman's?
Tok samme maskin i Seattle i 2003 .. ikke like spennende farger da ..
http://www.airliners.net/open.file/0326456/L/
..
Kjerra er eid av Rustam Tariko, en av Russlands rikeste. (Entrepenør, iflg Wikpedia)
Rustam Tariko (born in 1962 of Tatar parents), one of the most successful entrepreneurs in Russian history, the owner and founder of the "Russian Standard" brand, which includes the Russian Standard Bank, consumer credit and insurance firms, plus the popular Russian Standard vodka.
Airbus 330
24-12-2007, 21:52
MEGET bra serie Rune. :DEN
Selv om jeg har fått sett noen av de før da.;)
Airbus 330.
Flotte greier! :D
Ja, syntes de "øyebrynene" så kjent ut.. Romanov eller hva han heter har vel en 767 med det samme?
Bizflyer
25-12-2007, 01:20
Det var en 4 siders reportasje i Dagens Næringsliv om denne fyren på lørdag. En nordmann ved navn Poppe var visst Adm Dir hos ham. Det var svære greier, og han hadde visst sinnsykt med penger. Vet ikke om artikkelen ligger ute på nettet deres. Er for tørst til å sjekke akkurat nå!
BF:cool2
Nydelige bilder dette ja !
Hvordan får størrelsen på bildefilen under 244kb? Tenkte å laste opp noen bilder fra nyttår via scanair sitt opplegg. Men alle bildene er langt over 244kb og da er de resizet ned til 800*500.
Lagre med litt kompresjon. Hvilket program benytter du? Med Photoshop (Elements 2.0) komprimerer jeg med "kvalitets-grad" 10 av 12 og det gjør susen på byte-størrelsen på bildet!
Bruker Infranview til å resize bilder. Men satt ned kvaliteten og filene ble mye mindre. Takker seilfly.