PDA

View Full Version : Reise for to Oslo-Phoenix, AZ


Morten
23-12-2007, 14:32
Heisann,

planlegger tur januar/februar fra Oslo til Phoenix for to personer.. Er det noen ticketmastere her, som kan hjelpe til med en god, og billig billett, evt om det er noen som kan finne en god it-fare?
Så langt har jeg funnet billigste pris på WF sin side...

Eller burde jeg kanskje bestille billetten fra USA, siden U$D-kursen er på vår side?

Mvh Morten:)

sk931
24-12-2007, 12:33
Heisann,

planlegger tur januar/februar fra Oslo til Phoenix for to personer.. Er det noen ticketmastere her, som kan hjelpe til med en god, og billig billett, evt om det er noen som kan finne en god it-fare?
Så langt har jeg funnet billigste pris på WF sin side...

Eller burde jeg kanskje bestille billetten fra USA, siden U$D-kursen er på vår side?

Mvh Morten:)
Hej Morten
TKT priser kender jeg ikke så meget til, men når du er i Arizona er der jo mange mange ting som er et must...Er du meget fly interesseret er der steder
som Tucson som skal besøges..Her ligger Pima Air museum,og er du interesseret i den militære del af flyvningen, må du ikke snyde dig selv for en
guided tour til Davis-Monthan air base....
Mellem Phoenix og Tucson ligger Pinal Air park...Her er ikke adgang, men jeg tror det er muligt at gå eller køre langs med hegnet...
Der er en hjemmeside på nettet som fortæller meget om Phoenix og andre ste4der...Du kan bruge Spotters Wiki til at finde disse steder...
I Arizona er der jo også Grand Canyon osv osv...og har du muligheden skal du
da også lige forbi Winslow, Arizona...ja den er jo kendt fra Eagles sangen
"Take it Easy"

Hilsen
Ole

SQ 777
24-12-2007, 13:53
Reiser selv dit 4. juni 08 med CO. One-stop via EWR, bra pris og full pott med FB-points...... Selv har vi leid bil og drar til Grand Canyon, bit av Route 66 over Hoover Dam til Vegas og tilbake....

Morten
27-12-2007, 11:47
Heisann folkens:)
Takker for svar, men planene er skrinlagt utover til sommer/høst/ved anledning:)

Mvh Morten

Thomas
27-12-2007, 13:28
Reiser selv dit 4. juni 08 med CO. One-stop via EWR, bra pris og full pott med FB-points...... Selv har vi leid bil og drar til Grand Canyon, bit av Route 66 over Hoover Dam til Vegas og tilbake....

Det oser respekt av all reisningen din, jeg skulle ønske jeg hadde tid! ;)

Blir dog en EWR tur i Januar og forhåpentligvis en Las Vegas tur Sommeren 08!

Alt selvfølgelig med Continental Airlines! :USA

Martin
27-12-2007, 18:59
og har du muligheden skal du
da også lige forbi Winslow, Arizona...ja den er jo kendt fra Eagles sangen
"Take it Easy"

Hilsen
Ole


Been there :)


Må innrømme, at jeg som den Eagles-fan'en jeg er, smilte litt ekstra, da toget stoppet, og det stod Winslow på stasjonskiltet.. Dessverre var det mørkt, så jeg så ikke stort mer enn nettopp skiltet, og jeg rakk dessverre heller ikke å komme meg ut og få et bilde av meg, "standin' on the corner.."


Det oser respekt av all reisningen din, jeg skulle ønske jeg hadde tid!
Blir dog en EWR tur i Januar og forhåpentligvis en Las Vegas tur Sommeren 08!
Alt selvfølgelig med Continental Airlines!

Sier han.. NYC for andre gang på under to måneder.. Og folk ser rart på meg fordi jeg tilfeldigvis skal til USA to ganger i løpet av neste år

Thomas
28-12-2007, 10:06
He he, nå var det helst at herren drar 14 dager til en øy i stillehavet, og en reise til PHX i Juni jeg gjerne også skulle hengt meg på.. En tur retur ewr er jo idag like vanlig som OSL BGO!

N2630B
28-12-2007, 11:40
Du skuffer meg Thomas.. Nå står 37"ern klar, samt HD dvd spiller og alt sammen..
Neivel.. Noen skal ikke få sitte bak spakene når jeg flyr nei.. pft!

Uansett, New York er enda ikke helt like vanlig som OSL-BGO heller, tulling! Er bare du som syntes det :P

Og håper forresten det blir en liten triprapport fra denne turen! Har hørt at Phoenix er en utrolig fin by, og vurderer selv å flytte dit etter jeg er ferdig i Daytona..

Thomas
28-12-2007, 13:18
Hadde det ikke vært for at jeg kjenner deg, Sindre ville jeg nesten trodd du mente alvor :colgate:

Ingenting er bestemt, og Florida frister jo seff. like mye som 2 forestående år.. men sommerferie til Daytona Beach... ja, jo.. kanskje! :cool:

EB
01-01-2008, 10:14
Et annet must for de som besøker Phoenix er "byen" Tortilla Flat - population 6.