PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen...


EB
22-12-2007, 08:44
Kan du merke det? det har blitt lysere ute - for 30 minutter siden så snudde sola - JIPPI!!! Ellers er det fortsatt kaldt i hovedstaden. Nå skal huset vaskes for i kveld blir det en ekstra julaften med familien før vi reiser bort i morgen. Ha en lysere lørdag!

wf145
22-12-2007, 08:52
God morgon frå eit stjerneklart Ørsta! Ikkje noko er så godt som når sola snur, og det gjeng mot lysare tider:) I dag er far og prinsesa tidleg oppe og et frukost, før vi set asen til sentrum og ordnar dei siste hemmelge tinga til jul . Ha ein strålande dag, alle forumistar!:nor

GFL
22-12-2007, 10:08
Ikke et menneske å se på Karl Johan ennå, men det endrer seg vel om noen timer? Jula går med til jobbing, så gleder meg til den er over :) Ellers er det jo sikkelig kamp i nord-London idag, blir jo alltid underholdning når spurva spiller kamp.

sirpjalle
22-12-2007, 13:18
God "morgen" fra Stavanger..... I dag er det fri.... ^_^ DIGG.

Har vært ganske så travelt de siste ukene, så det skal være deilig å kunne sove litt lenger på morningene fremover! Det eneste skåret i gleden er at jeg må en liten tur på jobb på torsdag.

Planen i dag er middagsbesøk, ellers intet annet bortsett fra et par småting i butikken.

ha en flott dag folkens! :)

Dag Johnsen
22-12-2007, 14:45
God morgen fra Houston!

Da var far og bror på vei fra AMS til IAH for å feire Jul i Texas!

Gårsdagen ble brukt til siste julehandel og det ble brødrister og bil til fruen...:D

Som nevnt så takket min trofaste 2000 Ford Explorer for seg og ble byttet ut med en 2008 Toyota Highlander Limited Edition med det som er av "bells and whistles"...!

Valerie er fornøyd og da kan jeg få tilbake BMW'en min... :p

Ha en fortsatt fin dag...!

Dag

Bll spotter
22-12-2007, 15:02
Lidt sent at sige godmorgen, men så godeftermiddag så.
Har haft en pisse dårlige morgen. Jeg skulle have konen og sønnen afsted med flyet fra Billund til St. Petersborg via CPH, men desværre var svaret, de står ikke på vores liste. UPS det må være en fejl, men desværre det var sgu rigtigt nok, fandt de ud af hos Cimber, de skulle have rejst i går. Også selvom der står d. 22 på vores billetter. Jeg har nemlig købt billetterne ved Super Saver tilbage i september månede, og de have lige glemt at give mig besked om at rejsen var fremrykket p.g.a ændringer hos SAS. Og den kvikke læser tænker med det samme, hvorfor har manden ikke selv chekket flyafgang et par dage i forvejen? Tja det plejer jeg altså også at gøre, men alt det der juleræs, så glemte jeg det sgu. Så kan jeg fandme lærer det, kan jeg:cry:.
Men de kom afsted aligevel, en sød smuk Cimber pige gik med hen på Billund office kontoret, for at høre om de ikke kunne hjælpe, et par idioter i nød. Efter en del booking frem og tilbage fandt de 2 billetter med KLM via AMS og så til kun 6000kr. Det kunne jeg ikke sige nej til, en hurtig opringning fra office til Indcheckning om at de ikke måtte lukke og en ledsagerordning der var skrevet, inde jeg fik billetterne i hånden, security der hev en frem forrest i køen, fordi vi gjorde damen opmærksom på at det var vores navne der blev råbt i højtalerne, hurtig løb til Gate 11, afsted med dem med det samme og gate closed, puha for en morgen.Men aligevel, Eminent service fra et super personale. Julen er blev reddet for vores lille familie, selv om vi ikke skal holde jul sammen.

De billetter vi købte med KLM var retur billetter, fordi de var billigere end enkelt billetter, hjemrejsen var sat til d 17.1 men vi skal bruge de oprindelige billetter med hjemrejse d. 5.1 men nu viser det sig at den også er aflyst:angry: og nu kommer spørgsmålet. Selvom man ikke bruger udrejse billetten gælder hjemrejse billetten vel stadig? SAS kontoret i Sankt Petersborg ændrer den forhåbentlig. Eller er jeg helt gal på den?

Someone
22-12-2007, 15:07
God morgen....eeehh ettermiddag fra Oslo. Hjernecellene begynner så vidt å fungere igjen etter gårsdagens utskeielser. Men, det var en artig kveld :D

Ha en fin dag

Dag Johnsen
22-12-2007, 15:20
Heisann BLL spotter!

Vet at BLL ikke er CPH, men CO 0123 DPT CPH 9:00a ARR EWR 12:15p og CO 1618 DEP EWR 2:35p ARR TPA 5:30p... og like lett tilbake... ;)

Dag

Bll spotter
22-12-2007, 15:32
Heisann BLL spotter!

Vet at BLL ikke er CPH, men CO 0123 DPT CPH 9:00a ARR EWR 12:15p og CO 1618 DEP EWR 2:35p ARR TPA 5:30p... og like lett tilbake... ;)

Dag

Jeg er ikke lige helt med. Jeg snakker om Sankt Petersborg Rusland.

Utflyttet
22-12-2007, 15:44
Morn morn fra sykesengen i nærheten av BGO. Jeg skulle akkurat nå sittet i et sete på OSL, men den gang ei. Ser ut til at min lille juleferie får vente.

-A

Dag Johnsen
22-12-2007, 15:51
Hei igjen BLL spotter!

Jeg er ikke lige helt med. Jeg snakker om Sankt Petersborg Rusland.

OOPS... Jeg trodde du mente St. Petersburg FL...! Se her i USA tror vi allt dreier seg om USA... :D

Beklager så mye...:8:

Dag

Bll spotter
22-12-2007, 16:12
Hei igjen BLL spotter!



OOPS... Jeg trodde du mente St. Petersburg FL...! Se her i USA tror vi allt dreier seg om USA... :D

Beklager så mye...:8:

Dag

Ingen årsag Johnsen, håber aligevel der er andrer der kan hjælpe.

LN-MOW
22-12-2007, 22:26
Returbilletten kanselleres alltid hvis man ikke moeter paa utreisen .... men kontakt SAS. Finner du et hjelpsomt menneske, saa kan det vaere de kan gjenopprette bestillingen hvis du forklarer situasjonen ..

God eftermiddag fra bondelandet i South Carolina. her er aarets foerste julaften nettopp avholdt. God mat er spist og etter aa ha gjort litt smaarbeid for familien blir det lett sloeving og hygge med familien resten av kvelden.

Bll spotter
23-12-2007, 11:57
Returbilletten kanselleres alltid hvis man ikke moeter paa utreisen .... men kontakt SAS. Finner du et hjelpsomt menneske, saa kan det vaere de kan gjenopprette bestillingen hvis du forklarer situasjonen ..

.


Ja det var det jeg frygtede, forsøger at kontakte dem i morgen, måske der er et lille håb.