PDA

View Full Version : T/R TRF-OSL i C310 (for å se A380)

KennethGS
11-12-2007, 22:19
Siden dette ble langt mer enn bilder av A380, så får jeg vel ta de i en egen tråd...

Som jeg skrev i A380-tråden tidligere, så valgte noen av oss å flakse til OSL istedet for å ta bilen eller toget fatt, litt på sparket igrunn, og det var helt klart verdt pengene...

Selv rakk jeg ikke hjem etter jobb engang, så jeg stillte korrekt antrukket for å være på en flyplass (noe et av bildene viser), og det var jo fint, for man kom ikke nærmere flyet uten å faktisk gå inn...

Vi kom etter "rushet", så det var ganske stille og fredelig rundt flyet, selv om det dessverre innebar at vi ikke så landingen, og ikke fikk anledning til å se innsiden..

Stor takk til "LN-Q" og "Katten" ("Høye lyse" blant venner) for omvisningen!! :D

KennethGS
11-12-2007, 22:21
Noen flere bilder...

Someone
11-12-2007, 22:23
Noen flere bilder...

Fine bilder, men Arcus Air? Brukes det til spritsmugling over grensen:lol:

BoeingOnFinal
12-12-2007, 07:48
Fantastiske bilder Kenneth! Nattflyging over Oslo er noe for seg selv :). Håper det var vært penga!

LN-Q
12-12-2007, 11:53
Siden dette ble langt mer enn bilder av A380, så får jeg vel ta de i en egen tråd...

Som jeg skrev i A380-tråden tidligere, så valgte noen av oss å flakse til OSL istedet for å ta bilen eller toget fatt, litt på sparket igrunn, og det var helt klart verdt pengene...

Selv rakk jeg ikke hjem etter jobb engang, så jeg stillte korrekt antrukket for å være på en flyplass (noe et av bildene viser), og det var jo fint, for man kom ikke nærmere flyet uten å faktisk gå inn...

Vi kom etter "rushet", så det var ganske stille og fredelig rundt flyet, selv om det dessverre innebar at vi ikke så landingen, og ikke fikk anledning til å se innsiden..

Stor takk til "LN-Q" og "Katten" ("Høye lyse" blant venner) for omvisningen!! :D
Som sagt, når folk er så gale som det dere er så er det bare for oss "normale" og hjelpe til så godt som mulig
Kjempebilder!!!!
Legger ut mine i morgen da kameraet ennå er i bruk:-)

KennethGS
12-12-2007, 11:57
Nattflyging over Oslo var spesiellt ja, og turen var verdt hver krone... :D

Speedbird
15-12-2007, 08:26
Herlig..
..og da snakker jeg IKKE om A380 - OSL bilder eller noe slikt,
men utelukkende om C310 fra innsiden..! :D
Er småflymann - selvom det begynner å bli en stund siden jeg
sist brukte verktøy på noe under 20tonn..