View Full Version : A380 bilder fra MountainDew
MountainDew
11-12-2007, 19:17
Her er noen ukritiske bilder fra meg. Er nok ikke av beste vare, men prøvde å få med litt av oppstyret rundt flyet...
Takk til Speedbird for transport rundt på flyplassen :up:
Kjempesnillt av Hildegunn & Co på Rfly at jeg fikk muligheten til å være ute på flyplassen istedenfor å sende DY til Spania. Takk takk :)
MountainDew
11-12-2007, 19:23
Lange køer. Har ikke sett på maken
MountainDew
11-12-2007, 19:30
Ekstremt mange OSL ansatte møtte opp for å ta et nærmere ettersyn Jumboen. Litt av en kø for å komme seg inn og til slutt måtte Kobro gripe inn for å få orden i rekkene. Da tok de inn 10 om gangen
Speedbird
11-12-2007, 19:31
Flott maskin den der! =)
Artig vi rakk å få noen bilder!!
Tror ikke STS hadde mye produksjon i det tidsrommet.. ;)
MountainDew
11-12-2007, 19:39
Vegard, Speedbird og 2 karer fra Estland fikk tatt noen flotte bilder fra en lift. Fikk et raskt bilde innvendig, men da skulle dørene stenges.
Gleder meg til å prøve flyet som passasjer men det kan vel bli en realitet neste år eller neste igjen
Fine bilder Fredrik.
Håper jeg får muligheten til å komme meg inn i maskinen imorgen, og at det ikke er like mange i kø da. :)
Fine bilder. Med fare for å banne i kirken (slapp av Fellowship! ;) ) - det er deilig å få fortalt litt av historien rundt flybesøket, og ikke bare sterile dokumentasjonsbilder av flymaskinen i stiliserte vinkler.
Veldig hyggelig av Airbus å slippe interesserte inn i flyet. Det synes jeg er veldig sympatisk av dem!
Veldig hyggelig av Airbus å slippe interesserte inn i flyet. Det synes jeg er veldig sympatisk av dem!
PR og goodwill har jo alltid en verdi.....;)
Jeg lo kraftig da jeg så mengden av high vis be-jakkede folk i kø opp trappa der, flotte bilder!
Takk for at dette blir godt dokumentert!