PDA

View Full Version : God mandag morgen!


Utflyttet
10-12-2007, 01:01
Vi er en time inn i mandagen og da er det god morgen! ;)

Jeg er egentlig snart på vei i seng, men vi har lekt litt med en søkemotor-optimerings-duppeditt-addon for forumet og linker ser kansje litt moro ut, men alt ser ut til å funke. Gi en lyd om det er noe som ikke fungerer?

-A

LN-MOW
10-12-2007, 03:06
G'aften fra Alpharetta. Her har det vaert full sommer i dag og det er fortsatt 17 grader ute. Det skal imidlertid ikke vare - neste helg er det meldt snoe ...

Soendagen gikk med til litt forskjellig smaaoppdrag hjemme og oppsettingf av litt julepynt. Juletreet er imidlertid ikke i hus ennaa. Det kommer i loepet av uka.

Mandagen byr paa jobb jobb jobb ... gleder meg ..... prrttt..

petru26
10-12-2007, 04:51
God morgen fra Jessheim, en ny uke er igang, og starter med tidligskift, 0600-1400. Resten av dagen etter jobb går vel med til å gjøre minst mulig trur jeg, sov litt dårlig i natt, så da roper vel sofaen høyt når jeg kommer hjem :-) Værmessig er det vel sådær, har ikke sjekka det ut noe særlig enda, aktuell metar : ENGM 100310Z 02007KT 9999 BKN012 01/M00 Q0997..

Høvelig vær.

Et par-tre brødskiver nå, så bærer det i vei på jobb snart!

Ha en flott dag alle sammen..

Asgeir

EB
10-12-2007, 06:07
Glad morgen og en bedre start på uken. Hovedstaden er mørk og byr på pluss 1 grad. Blir en laaang dag på kontoret - er vel ikke ferdig før i 20-tiden... Ha en bedre mandag!

AirbusTrond
10-12-2007, 06:20
God dag fra Lilletorget. I dag er det klart for Uma Thruman nabobygget her. Kanskje hun stikker innom for lunsj? Hm.

LN-FHU
10-12-2007, 07:37
Go morn fra Tromsø

Steiki kor trøtt man kan være på mandager...... *ZZZZZZZ* Tenk at det går an.....:cry: :cry: :cry:

Det blir en slapp dag på jobb i dag. Send bare Uma Thurman opp til Tromsø så får en våkna litt :D :D

Ha en strålende dag alle forumister :nor :nor :nor

Someone
10-12-2007, 07:48
God morgen fra København. Mørkt og noe jeg tror er tåke utenfor idag. Står ikke noe mer spennende enn skolearbeid og klesvask på programmet idag. Ha en fin dag

sirpjalle
10-12-2007, 08:05
God morgen fra Stavanger. Mørk ute enda, men av værmeldingen så er det lovet blå sol og 3+ i dag, vi får se :)

Ikke noe spes på tapetet i dag, kun et og annet møte.

Ha en fin dag folkens :)

Desk pilot
10-12-2007, 09:05
Morgen! Det begynner å lysne utenfor vinduene her, og det ser ut til å bli en fin dag! Det merkes at vi er ute i desember, det er tungt å komme seg igang på mandag morgen. Men om en 3-4 kopper kaffe ser ting sikkert lysere ut. Ha en fin dag!

FBU 4EVER
10-12-2007, 09:36
Lys våken og opplagt etter en god og lang natts søvn. Idag blir det litt indretjeneste med rydding og sånt før det blir et rakfisklag med begge Rotaryklubbene her i Røyken. Jeg skal IKKE på jobb imorgen, m.a.o.

Det ble heller ingen forventet kansellering av hjemreisen fra EWR pga. mangel på A330'er, SE-REE var ikke så skadet at det ble nødvendig, den var i tjeneste på lørdag allerede og bra er det!

Ha en fin start på uken!

Egil
10-12-2007, 12:02
Ny uke, nye muligheter eller "Endelig mandag" som jeg pleier å si ;)
Til å være dagen dagen derpå julebordet så er formen forbløffende bra. Men joda, jeg er glad det bare er julebord en gang i året...

Formiddagsvakter hele uka så vi krysser fingrene for fint vær og ingen forsinkelser!

E!

LN-MOW
10-12-2007, 13:26
Paa plass ved Det Store Veikrysset. Koe paa GA-400 allerede foer klokken halv syv ... tyder paa at det blir en tung mandags morgen paa riksveiene ...