PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen


EB
08-12-2007, 09:04
God morgen... Det er bare å hive seg ut i det...nesten 60 julekort skal skrives i løpet av helgen - ikke ofte at jeg skriver så mye for hånd lenger. Ellers skal det bli en rolig helg. Ha en bedre helg du også!

ENGM RAMP
08-12-2007, 11:25
God morgen!

Her drikker dagens første kaffe, og dagen skal nytes frem til senvakt i ettermiddag og tidligvakt i morgen, kun avbrutt av en kaffekopp i terminalen i morgentidlig og gjensyn med en kjæær gammel venn, det skal bli hyggelig..

Ha en fin helg alle sammen!

Someone
08-12-2007, 12:47
God morgen fra København. Kroppen er ennå ikke tilbake i CET, men har nå omsider fått kommet meg opp. Snart blir det å komme seg til skolen og lesesalen. Ha en fin dag

sirpjalle
08-12-2007, 14:54
God morgen fra Stavanger. Har nettopp kommet hjem etter å ha hentet mine små som har vært på overnatting etter at fruen har hatt juleavslutning her hjemme, og jeg har hatt juleavslutning og en bedre middag og en del drikke på byen i går...

Er en smule trøtt i dag, og nu er det dags for mer kaffe.

Ellers ser være ok ut, men det var ikke så mye spennende å se på Avinor sine sider vedr. Sola, så det får bli med spottingen i dag.

Ha en fin dag folkens :)

Martin
08-12-2007, 17:54
God lørdag fra Maura.. Akkurat kommet hjem etter å ha kjørt min mor på handletur. Som takk, fikk jeg plukke ut årets julegave, som er av merket Samsonite, så da er jegklar for SEA på nyåret :colgate:

LN-MOW
08-12-2007, 17:59
G'morgen fra Alpharetta .. 13 grader og skyet idag .. skal bli over 20 etterhvert.

Pause i Chelsea-Sunderland .. ser ut til aa ende programmessig med lett Chelsea-seier. Truck'en staar fortsatt paa verksted - ser ut til aa bli klar en eller annen gang mandag ..

Foeler meg ikke klar for jul, men maa vel snart faa sendt ut noen kort .. ellers er de vel ikke i Norge i tide ..

Bizflyer
09-12-2007, 00:43
God kveld fra Kristiansand!

Her er nu kveldens biff fortært og det samme er Rødvinen; 2004 Raimat Cab Sauv. En fantastisk vin!!!

Nu er det deilig CB pils som er i det store glasset, og noe mørkt fra en grønn flaske laget i Tyskland i det andre!

Jeg er gått over til å sende "julekort" på email. Det sparer både tid og porto!! Man følger da med utviklingen??

Skål!

BF:cool2