PDA

View Full Version : Sterling og Nottingham


LN-AØR
07-12-2007, 22:00
Hei!
Noen som vet hvordan passasjerantallet er på OSL-Nottingham ruten? Vet det er en stund siden ruten ble åpnet men har alltid lurt på hvor mange som reiser dit. Vet at Sterling sliter økonomisk, så er dette en gunstig rute?, eller vil den bli lagt ned slik som Dortmund ruten? Hva trekker folk til East-Midlands?

LN-KOG
07-12-2007, 23:29
Da Fellowship, LN-KGL og jeg fløy EMA-OSL en mandags kveld i slutten av oktober var det godt med folk ombord.

raskefot
08-12-2007, 00:40
Hei!
Noen som vet hvordan passasjerantallet er på OSL-Nottingham ruten? Vet det er en stund siden ruten ble åpnet men har alltid lurt på hvor mange som reiser dit. Vet at Sterling sliter økonomisk, så er dette en gunstig rute?, eller vil den bli lagt ned slik som Dortmund ruten? Hva trekker folk til East-Midlands?

Dortmund legges ned allerede? Er det noe jeg har gått glipp av?

LN-AØR
08-12-2007, 00:44
Dortmund legges ned allerede? Er det noe jeg har gått glipp av?
Se her. Så linken http://forum.scanair.no/showthread.php?t=19897

litt-amatør
08-12-2007, 01:05
Oj, legger de den ned allerede. Jeg synes dette minner mistenkelig om dårlig planlegging, trodde man at en slik rute ville bli suksess fra dag 1 i nov/des- sesong til et marked med masse konkurrenter?

Men på den annen side er det selvsagt bra at de ikke holder på for lenge med ruter det ikke er grunnlag for. Spennende å se om de får økonomi i ruten fra ARN og CPH.:question:

Jeg var faktisk inne i Sterlings lavpriskalender torsdag og kikket litt og ut fra prisene virket det som om East Midlands nesten slet mest, mens Dortmund og Brusse og Billund så noe bedre ut hva lave priser angikk. Vet ikke om lave priser kan tolkes på denne måten. Uansett er det å håpe at Sterling lykkes med noen av sine nye ruter, jeg liker selskapet, men de sliter med en hel del ting kan man si når det gjelder forberedelser og bruk av penger.

FlightDeck
08-12-2007, 13:04
Ikke overraskende at ruten legges ned. Men det er jo ganske ironisk at dette også var den ruten de brukte mest markedsføringsmidler på... Med all respekt, nå kan vi på forumet si: Hva var det vi sa?