View Full Version : Glad torsdag morgen...
Hovedsatden er mørk, mild og helt fri for sne... I dag blir det nok en dag med mye møter på kontoret før det blir nok et julebord hos Gino Valente i ettermiddag/kveld. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!
ENGM 911
06-12-2007, 06:19
Mildt på OSL denne morgenen også, snart hjem etter en rolig nattvakt.
da var man godt i gang med morravakt nr 2 denne uka, bare morgendagen igjen :) To fly har man også sendt avgårde enda litt før rutetid ;) temperaturen var på -1.5 grader da jeg suste på jobb i morratimene.. Ha en fin fin dag :)
da var man godt i gang med morravakt nr 2 denne uka, bare morgendagen igjen :) To fly har man også sendt avgårde enda litt før rutetid ;) temperaturen var på -1.5 grader da jeg suste på jobb i morratimene.. Ha en fin fin dag :)
Nja, i følge MALIN og alle system så står wf931 framleis i VDS.... :)
Nja, i følge MALIN og alle system så står wf931 framleis i VDS.... :)
Pøh... det trur jeg ikke noe på ;)
Men ein god morgon ønskast til alle i kongeriket frå Ørsta!
God morgen fra Tromsø
Da har Tiguan ankommet til ishavsbyen. Sneisen bil gitt...... Prøvekjøring er nært forestående :D
Ellers er det lite nytt å melde, mørkt og mildt faktisk
Ha en strålende dag alle forumfolk :nor :nor :nor
sirpjalle
06-12-2007, 07:46
God morgen fra Stavanger. I dag var det vått ute gitt.... Trøtt som en strømpe, må vel komme meg tidlig i loppekassen i kveld, blir hardkjør på fredagskvelden....
Et par møter det det på tapetet, ellers ingenting annet.
Ha en fin dag folkens. :)
God morgen fra Akersgata. Ukens siste arbeidsdag - i morgen bærer det mot NYC :)
Desk pilot
06-12-2007, 08:16
God morgen fra flotte Nordvestlandet. Vi kan melde om samme status som i Tromsø: Mørkt & mildt. Dagen i dag skal brukes til litt gruvearbeid, data skal mineres ut av et stort regneark. Jeg har psyket meg opp til jobben siden i går, så da er det bare å gå i gang. Starter forsiktig med å dobbeltklikke på Excel-ikonet før jeg henter meg litt kaffe. ;) Ha en fin desembertorsdag!
God morgen fra Tromsø
Da har Tiguan ankommet til ishavsbyen. Sneisen bil gitt...... Prøvekjøring er nært forestående :D
Så den på bil 07 og synes den så meget pen ut ja.. hørte jeg prøvekjøring den 13/12? :)
anders320
06-12-2007, 08:51
God morgen fra Molde!
To skoletimer, før det bærer til Oslo for damebesøk og så videre til Stockholm på guttetur på fredagen :)
Ligger i senga og aner ikke været, men kan høre Fokkeren fra Bergen fly forbi huset mitt, så da er det vel flyvær. Vinduet mitt er åpent, og det kjennes nokså varmt ut :)
Så den på bil 07 og synes den så meget pen ut ja.. hørte jeg prøvekjøring den 13/12? :)
Kanskje det ja......vi får se :D
god torsdag! i dag blir det julebord med kolleger (kommende ex-kolleger), og i morgen går turen til BLL med BA/Sun-Air. Til uken kommer min splitter nye Mondeo stasjonsvogn! Det blir stas!
'Morgen ..
-2 i Alpharetta .. gaarsdagens julebord var hyggelig, men jeg gikk tidlig, noe jeg er glad for naa. I dag blir det moeter, moeter, moeter foer jeg forhaapendtligvis kan loese ut bilen i ettermiddag ..
God morgen fra København. Skyet og endel vind. Idag slo definitivt jet-laggan inn etter å ha nærmest vært fri for den både i New York og da jeg kom hjem igår. Vel snart er det tid for å komme seg på skolen. Ha en fin dag.
Pøh... det trur jeg ikke noe på ;)
Never trust a woman:rolleyes:
God eftermiddag från Sigtuna!
För första gången på över en vecka såg jag blå himmel bakom molnen, något som tyvärr inte varade allt för länge. Jobbjakten fortsätter i snabb takt även om det inte har gett någonting ännu. Håller ändå hoppet uppe.
I eftermiddag blir det lite julhandel och en kaffe hos en god vän som avslutas med en sauna och ett par öl.
Ha en fin torsdag.
FBU 4EVER
06-12-2007, 14:18
Ukens siste arbeidsdag - i morgen bærer det mot NYC :)
Velkommen ombord. Klappsete er O.K.!
Til uken kommer min splitter nye Mondeo stasjonsvogn! Det blir stas!
Gratulerer med et godt valg! Hva slags farge ble det?
Forøvrig greit vær på Nærsnes. Det ble sent i natt. Siste bussen hjem og alt det der. Nå står en økt på ergometer'n for tur. Men en tur i butikken først. Har gått tom for kaffe.:cry:
i dag blir det julebord med kolleger (kommende ex-kolleger)
Ny jobb igjen CK ?:question:
Mannen bytter jo jobb like ofte som jeg bytter sokker!
God ettermiddag fra Lavlandet Østafjells, det er disig i horisonten, lett bris og faktisk 6+ grader ute - ferie frem til Mandag.. jaggu herlig.