PDA

View Full Version : Riktig go tirsdag alle....

ENGM RAMP
04-12-2007, 05:34
sammen! Sitter her oppe i søyla igjen jeg da, og formelig teller ned dagene til en LANG juleferie begynner ^_^ bare 18 dager igjen nå, og da er det Billund neste!

Snart er det vel hjem for å sove litt, og såååå tilbake hit igjen:angry: vel vel...

måtte dere alle ha en strålende dag!

Speedbird
04-12-2007, 06:19
Mornings fra OSLTM-P3! =)
Er akkurat på plass på B8, og venter på at UPS'en skal lande.
Oljesjekk, dekk, legger, BITE på computerne, og hive på motortrekk. :)
Deretter skal LOT'en pakkes ut, og så er det over på brannslukking.

Siste gangen jeg er på dagtid på Line i dag - for denne gang..
..utrolig leit - har virkelig trivdes her, både med oppgaver og med kollegaene.. :)
Jaja - sertifikat og fagbrev er i boks om 10 måneder, får se hvilke muligheter som byr seg da.. :)

Ha en riktig hyggelig dag! :)

EB
04-12-2007, 06:21
Hovedstaden byr på et par minus garder...og det er mørkt ute. heldigvis fikk jeg Alfa`n tilbake i går formiddag så da blir det kjøring og ikke kollektivt til jobben om en times tid:ITA. Ha en bedre tirsdag...

FlightDeck
04-12-2007, 07:15
God morgen fra Bergen. I natt ble 15 000 EuroBonus-poeng svidd av på en tur til Chicago, gleder meg! Nå blir det SK252 til Oslo og SK4106 til Bodø. I Bodø venter Radisson SAS på meg.

Utflyttet
04-12-2007, 07:16
Morn fra Bergen! Snodig hvor mye bedre ting blir etter en LANG natt med søvn. I dag er det bare å vente på telefonen på når bilen er klar etter service og komme seg og hente den. Ellers er det bare å sette seg ned med en haug oppgaver som skal gjøres, og heldigvis har dagen bare ett eneste møte... ha en bedre dag! :)

-A

Egil
04-12-2007, 07:38
*** morgen alle sammen!

Sovna sent i natt, så jeg er trøtt som en dupp i dag. Bare halvveis ned i 4 kaffekoppen enda, men det kommer seg ^_^
Kulden holder stand i Mosjøen! 7 blå når jeg kjørte til jobb. Ellers er det møte i Bodø i morgen så jeg skal prøve å komme meg opp i kveld. Dårlig med hotell å oppdrive så det blir en runde på telefon til hotellene for å venteliste seg i håp om å slippe å ta fly kl 0620 i natt :cry:

E!

sirpjalle
04-12-2007, 07:56
God morgen! Var en smule glatt i dag morges...

Nok en dag er i gang, lite spendende på tapetet i dag og ^_^ heldigvis, dvs forhåpentligvis en rolig dag.

Ventet på en pakke fra USA, den fikk får ikke forhandleren lov å sende ut av landet av produsenten! hmmmmfff. :angry:

Martin
04-12-2007, 08:21
God morgen fra Maura. Litt spesiell dag, da det er første gang jeg jobber tidlig på godt over to år. Anledningen er at sjefen (aka The Boss, aka Bruce Springsteen) spiller i Oslo, og da "tar jeg en Dolly Parton", og jobber fra 9 til 5, istedenfor den vanlige 13 til 21.

Så får alle sammen ha en riktig så god dag :)

JetBlue
04-12-2007, 08:38
God tirsdag, flott blå himmel over hovedstaden idag, og det vil si litt kaldere også, merket det på vei ned fra Grefsen.

Noen møter i løpet av dagen, og så er det igjen treff med FBU 4EVER, OJB og flere....

Desk pilot
04-12-2007, 09:24
God tirsdag! Fint desembervær på Nordmøre i dag. Ble hengende litt for lenge på Scanair-forum i går kveld, og det merkes nå på morgenen. Dagen i dag skal blant annet brukes til litt opplæring av henne som skal ta over oppgavene mine når jeg avslutter her. I tillegg kommer jo innspurten med å ferdigstille oppgaver før jul. Ha en fin dag alle sammen!

LN-FHU
04-12-2007, 09:39
God formiddag fra Tromsø

Klar himmel her i dag, men ingen sol dessverre. Den ser vi ikke før 21. januar :cool: dvs. jeg kommer til å se den da flytting til Trøndelag foregår nå i desember :)

Ha ein kjekke dag :nor :nor :nor

FBU 4EVER
04-12-2007, 10:33
Nydelig og frisk dag på Nærsnes. Det blir en tur til polet på Slemmestad for å hente bestillingsvin. Senere er det båt til byen for å hente 2 bestilte Barolo magnumflasker på polet på Vika samt innkjøp av den nest siste julepresangen. Og så blir det sushi eller sashimi på Sushi & Wok på Aker Brygge i godt selskap (se innlegget fra JetBlue). Vi møtes vel over en øl eller to på Beer Palace først, skulle jeg tro. Vanskelig å la være!:cheers:

Vede
04-12-2007, 11:28
God morgen fra vest. Var på jobb 05.30 i dag og sannelig hadde værgudene spandert noe freezing rain på oss i natt og utover morgentimene. Var sannelig et helvette på jobb i dag, hele flyplassen var isbelagt. Hadde problemer med å få pushet ut flyene, men det gikk til slutt. Har heller aldri opplevd så lang de-ice kø.

Når jeg kjørte på jobb begynte bilen min å skli på rette strekninger da er det glatt da når en har piggdekk. Men fikk parkert på SVG og bilen var like hel.

seilfly
04-12-2007, 11:32
God formiddadg eller hva det er.Lav sol sør for Trondheim halv tolv og vi er på side 7 av maks 20 i bacheloroppgaven.

FSX acceleration pack ønskes til jul fant jeg nylig ut. Det er for kjedelig å kun fly rett-fram-flyging i FS og jeg har brukt opp de challenges som fulgte med i FSX.

Ønsker alle en riktig god adventsdag(???).

LN-MOW
04-12-2007, 11:44
G'morgen .. -2 her i Alpharetta ...

Etter fredagens girbox-havari er jg iferd med aa bli $2500 fattigere ... SEA henger i en tynn traad akkurat naa ... :(

Someone
04-12-2007, 12:16
God morgen fra Arlanda hvor jeg sitter å venter på flyet til CPH. Hjemreisen fra EWR igår gikk ikke som planlagt. Alt begynte bra og jeg hadde fikset oppgradering til Extra og alt så lyst ut......inntill flyet ble påkjört av bil (mener kapteinen sa en av loaderene) hvilket resulterte i et hull i skroget og kansellert flight og det ble Malaysian istedet for SAS over dammen. Ha en fin dag

Mer detaljer kommer i trip-rapporten, som nok vil inneholde noen godsaker :D

LN-MOW
04-12-2007, 13:20
Da var jeg paa plass ved Det Store Veikrysset. Av tidligere nevnte grunner, opererer jeg med leiebil .. en helt OK Chrysler Sebring .. litt digg med satelittradio ...

OJB
04-12-2007, 14:14
God ettermiddag fra Lilleaker,
Det går i "hundre" for tiden , men det er bare luksus.
Dagen begynte som vanlig på en tirsdag , 05.30 hjemme i Tananger.
Veiene var glasserte imorges i distriktet. Bilen gikk like godt sidelengs som forlengs på vei ut til fygeplassen.
Vi kom avgårde med SK4002 og LN-RRN 25 min etter oppsatt avgangstid. Is over alt , pushbacktraktoren fikk ikke dyttet -RRN i startposisjon. Avinor og SAS brukte både salt og sand for å kape gripetak for pushbacktraktoren.
Vi kom omsider i lufta og nok det ble en stille og fin morgentur i mørke inn til OSL. Klart og fint over hele sør-Norge.
Vinter i fedrelandet kan by på litt av hvert og det må man bare regne med på denne årstiden.
Ha en fin dag og uke alle .

dc-8-63
04-12-2007, 15:55
Tilbake fra dagens treningsrunde, her regner det ennaa friskt, mange veier baade her lokalt paa oeya og ellers i Staten Washington er stengt pga flom, traer som blokkerer og leirras. Selv I-5 er stengt inntil Onsdag mellom Seattle og Portland, saa det blir en 7-8 timers tur for de som maa til Portland, Amtrak er innstillt inntil videre helt fra Vancouver BC til Eugene...det ble maalt 119 mph vind i "The Olympic Peninsula" selv fikk vi over 10 inches med regn i loepet av 24 timer.....men fergen gaar paa rute med meg ombord...og selvfoelgelig er alle Espresso utsalg aapne.....

Bizflyer
04-12-2007, 16:19
Sitter og hoster og harker på jobben med masse gult og grått slim i halsen! Føler meg skikkelig uggen og vil helst bare komme meg hjem under dyna! Men kjerringa vil shoppe på Sørlandssenteret! What a cruel world!

BF:-(

Vede
04-12-2007, 16:32
God ettermiddag fra Lilleaker,
Det går i "hundre" for tiden , men det er bare luksus.
Dagen begynte som vanlig på en tirsdag , 05.30 hjemme i Tananger.
Veiene var glasserte imorges i distriktet. Bilen gikk like godt sidelengs som forlengs på vei ut til fygeplassen.
Vi kom avgårde med SK4002 og LN-RRN 25 min etter oppsatt avgangstid. Is over alt , pushbacktraktoren fikk ikke dyttet -RRN i startposisjon. Avinor og SAS brukte både salt og sand for å kape gripetak for pushbacktraktoren.
Vi kom omsider i lufta og nok det ble en stille og fin morgentur i mørke inn til OSL. Klart og fint over hele sør-Norge.
Vinter i fedrelandet kan by på litt av hvert og det må man bare regne med på denne årstiden.
Ha en fin dag og uke alle .

Det med pushbacktraktorere som nesten ikke fikk flyene ut kan jeg skrive under på. Makan til problemer på morgenquisten.

BSSW
04-12-2007, 18:27
God ettermiddag/kveld

Idag har det vært og kommer til å bli en lang dag.
Begynte med at jeg ikke fikk sove i natt, så måtte jeg opp i 6 tiden for å rekke SK4104 til BOO, så var det opp til BOO en tur hvor det blåste som normalt (vistnok), men heldigvis var det opphold. Så var det tilbake med SK4111 kl 1240 hvor jeg heldigvis fikk sovet en del. Så er det å jobbe frem til ca midnatt i kveld.

Forumsfolket får ha en fin kveld/natt

Tommy777
04-12-2007, 19:42
Og her i Chicago sliter man med aa komme seg etter 3 dager paa tungfylla i NYC.. Vi fikk en flott omvisning av COs fasiliteter pa EWR i gaar, bilder lastes opp i kveld (Takk, Dag!)

Rundt 0 grader og overskyet.

Ha en trivelig aften!