View Full Version : God lørdag morgen
God morgen fra Sola Intl i dag. På jobb fra 04.45-13.30 i dag. Melder om regn og atter regn i dag. Julebord i kveld med fri bar. :colgate: Ha en strålende dag.
Riktig god morgen. Da er dagens første flytur unnagjort.
SK1415 fra ARN til CPH på sete 2D med en MD er ikke noe vanskelig å leve med. God komfort, god frokost, ikke noe støy .. Nå gjenstår det et par hopp til før vi er hjemme, og dessverrer blir det ikke Q400 til TRD , men Blueline med en F100.
sirpjalle
01-12-2007, 10:03
God morgen fra Stavanger! Ikke akkurat strålende vær i dag. Hva står på tapetet i dag da? Regner med at det er det samme gamle ja.... ha en din dag! :)
FlightDeck
01-12-2007, 10:50
God formiddag fra Bergen. I dag er det 1. desember, og julekalenderen til SAS er i gang. I dag kan man få billetter til Alicante til kr. 425. Finner billetter til 730 kr. tur/retur - og dét er billig det!
ENGM RAMP
01-12-2007, 12:00
God morgen fra et gjennomvått Heggedal.......Her skal frihelgen benyttes til bare å slappe av. Det pissregner ute, så jeg ser ikke hva annet jeg kan gjøre enn å slappe av ;)
God helg til dere alle!
:nor
God formiddag.
Blir en rolig dag før kveldens julebord. :cheers:
Ha en strålende dag, alle sammen. :)
AirbusTrond
01-12-2007, 14:11
God dag fra Berlin. Paa tide med litt frokost. Man har vissnok tilbud om det saa sent her i byen. Og det maa til naar cocktails med bl a 72 prosents rom inntas dagen foer...:lol:
Glad lørdag... Nå er ukens 3 av 4 julebord unnagjort...snart klar for det 4. Ellers regner man bort i denne hovedstaden...ikke mye som minner om julemåneden desember... Ha en bedre lørdag!
PS! Farmer - er ikke F100 bedre enn Q400???
G'morgen fra Alpharetta. Her skinner solen og det er fem smaa roede ...
Trucken havarerte paa vei hjem fra jobben i gaar ... plutselig ville ikke gassen
'ta' lenger .. saa det er vel gaaen girkasse, tenker jeg .. kan bli dyrt .. vb-:(
Klarte saavidt aa karre meg inn paa en bensinstasjon og etter halvannen time kom AAA og hentet meg. Foelte meg ikke saerlig trygg der .. dopa hoppenegere som ravet rundt og bommet penger av folk, meksikanere som haapet paa arbeid, og et rusa damemenneske som satte seg ned og pisset bak vraket mitt. Jeg var glad da jeg saa AAA-truck'en ...
Vel - fikk hensatt kjoeretoeyet paa verksted, men de aapner ikke foer mandag saa jeg er billoes ihvertfall inntil da ..
Ellers .. dagens hoeydepunkt blir Aston Villa - Arsenal .. ellers maa det males litt, og utendoers julepynt skal settes opp.
God "morgen" fra Maura.. Snøen skal måkes, og mest sannsynlig en flybillett bestilles i løpet av dagen.. Ellers ingen store planer.. Ellers blir det for en sjelden gangs skyld litt søndagsjobbing i helgen.. Er greit å få med litt hundreprosents overtidslønn på desemberlønna..
God morgen!
Frokosten er inntatt, og N.Y. melder som sol og omkring 0 grader.. det er svinkaldt!
Planen var å stikke innom FT Middagen, men trodde denne var idag så det ble ikke noe av, da vi hadde egne middagsplaner for gårsdagen - vel vel.
Igår ble julegavelista betydelig mindre, nå mangler bare noe til meg selv.. hmmm!? :nor
Ikke helt dagen i dag nei. WF752 ble kansellert i dag da flymaskinen står værfast siden i går kveld i BNN. Så nå sitter vi på Heia i Grong kommune og spiser middag. årets første juletallerken! Ute er det snøbyger og sterk vind, så kontrasten til Thailand er ekstrem. Siste etappe foregår i leiebil, da jeg SKAL heim i kveld!
Dag Viking
01-12-2007, 16:09
God ettermiddag fra Lærdal
I dag skal nye glass testes, Riedel Sommelier Burgundy Grand Cru...Glasset som står på Museum of Modern Art i New York.
Selvsagt med Barolo!
http://www.unikating.com/images/riedel/40016.jpg
Det är en trip report jag ser fram emot Odd!
God ettermiddag! Det ble virkelig et hardt julebord i går, noe som sitter godt i kroppen. Så idag blir det pent og pyntelig med chicken curry, og deretter foran TV´en. Ha en fortsatt god helg ;)
God ettermiddag fra den lille hangaren ved de-ice plattformen ved 01R på OSL.
Etter å ha kommet seg nesten helt til parkeringsplassen i morges så bestemte all snøen som lå på taket at det skulle ned i frontvinduet mitt :D resultat null sikt, utenom et lite område i toppen av frontruta.
Ellers så har vi fått trykt 3 fly inn i hangaren her pluss en liten gjeng fra BOO som skal jobbe litt på den ene maskinen.
Ha en fortsatt fin dag folkens
God ettermiddag fra Drammen! Har akkurat fått ny jobb-PC etter at den gamle (vel halvannet år gamle...) HP'n tok kvelden. Så nå er ble det IBM (til KOG's store fornøyelse?) med Vista. Skjønner at jeg har litt å sette opp her nå ja. :)
God kveld fra Tananger,
Her kommer haglskurene fra nordvest med økende styrke.
Godt man ikke skal utendørs mer idag. Etter julehandel tidligere idag skal kvelden nytes med familie , god mat og drikke.
Ha en fortsatt fin helg alle forumister.
Helgen skal nytes , til uka står opptil 3 tur-retur flighter på programmet til OSL .