View Full Version : Slutt på "hjertevarmen" til Sterling?
Ser bilde av en 737 i Sterling farger på www.boarding.no - med store Sterling.eu titler på flykroppen, motorene og også på halen. Er hjertene forsvunnet???
FlightDeck
30-11-2007, 11:53
Hjertene er fortsatt på hjemmesiden, men kanskje de er på vei vekk. Har aldri likt Sterlings design - med eller uten hjerter eller badeball. Det ser så billig ut, og det gjør også dette sterling.eu-flyet. Men de styggeste flyene er vel kanskje de tidligere Maersk-flyene med sterling.dk-titler.
Har vel aldri vært noen hjertevarme ombord heller.......
Det står en rød 737 med Sterling.eu på kroppen og hjerter på halen oppe på Gardermoen just nu.
FlightDeck
01-12-2007, 10:40
I Bergens Tidende i dag er det en stor annonse med "kjære bergensere" og informasjon om deres nye ruter Bergen-København. I tillegg er det et stort bilde av et fly med sterling.eu både på halen, kroppen og på winglets. Logoen nederst i annonsen er riktignok den vanlige med hjerter og sterling.no.
Under "News" på http://www.cphaviation.dk står det:
December 2007 - Sterling is in the process of repainting there fleet to there new colours and fit there older B737's with winglets.
Antar att det betyder att det ska stå Sterling.eu på alla fly, men det vore ju synd om hjärtan försvinner från fenan.
OY-MRF er den første -700 med winglets og Sterling.eu titler på halen. Så OY-SEB for et par dage siden med røde winglets.
Skjønner heller ikke hvorfor de kutter hjertene...som er utrolig stilge!!!
Har vel aldri vært noen hjertevarme ombord heller.......
De få gangene jeg har resit med Sterling har kabinpersonalet vært meget vennlige. Fullt på høyde med et hvilket som helst "fullservice" selskap.
Enig - selv om jeg bare baserer mitt inntrykk på to flighter.
Føyer meg til her....har flydd masse med Sterling, og alltid hyggelig crew ombord.
og håper de ikke tar bort hjertene. De er stilige!