View Full Version : Et lite spørsmål angående AA til USA
litt-amatør
27-11-2007, 16:15
Hadde bare et lite spørsmål angående det å fly American Airlines over til USA fra London. En kamerat av meg skal reise med BA til LHR og videre med AA til LAX og deretter til Hawaii. Noen som vet hvordan tilbud (underholdning osv) man kan forvente på AA fra London til Los Angeles.
Han måtte også ta til takke med dårlige midtseter hele veien, det finnes vel ingen vei utenom disse, men er AA's maskiner av de levelige når det gjelder benplass osv. på economy.
Hva slags flytype er det AA flyr til LAX fra London og hva bruker de fra LAX til Honululu?:question:
På forhånd takk for alle svar!
AA bruker 777 mellom LHR og LAX. Benplassen bak er 31-32" og alle seter har PTV (AA har vel begynt utrulling av AVOD ombord, men ikke alle 777erne deres har det ennå)
Mellom LAX og HNL bruker de en blanding av 757-200 og 767-300
http://seatexpert.com/index.html
Hei.
Fra LHR til LAX brukes nok helt sikkert en Boeing 777-223 ER.
Fra LAX til HNL brukes mest sannsynlig en 767-323.
Underholdning om bord er bra, og benplass er vel rimelig standard for økonomi klasse. Trodde alle hadde 772'erne hadde personlig TV jeg?
763 har "overhead TV."
Denne siden er meget bra for å skaffe seg info: http://www.seatguru.com
Hei.
Trodde alle hadde 777'erne hadde personlig TV jeg?
Alle har personlig TV (PTV), men ikke alle har AVOD (Audio Video On Demand)
The Ticketor
27-11-2007, 16:34
31" må vel betegnes som under standard, men det er kanskje ikke mange setene som har det? Noen selskaper byr gjerne på 34" på longhaul i økonomi, f eks et selskap som har en rødblå "wau" som logo. I say no more.
Både 777 og 767 flyene har 32" pitch...
AA sine 777 har 32" pitch. Men mellom dørparti 2 og 3 er det 34" pga. doen som er før dørpar 3.
litt-amatør
27-11-2007, 23:23
Tusen takk for hjelpen, alle sammen! Da har jeg fått masse nyttig informasjon jeg skal formidle videre. Hva dere vet...:D Konklusjonen er vel at det blir en lang men levelig tur for ham i et ikke alt for trangt midtsete langt bak.
litt-amatør
28-11-2007, 14:47
Og da kan det kanskje se ut som det er BA han skal ha over til LAX, og da blir det vel 747 så vidt jeg kan se. Er det en nedtur å sitte på BA's 747 fremfor AA's 777?
Fra LAX til Hawaii ser det ut til å være 757.