PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen


EB
17-11-2007, 02:21
Akkurat kommet hjem fra et middagsselskap og skal sove noen timer før slekta fra Stavanger inntar huset i morgen formiddag og nytt middagsselskap i morgen kveld. Hovedstaden er mørk og kjølig...men i huset er det godt og varmt. Glad lørdag!

Someone
17-11-2007, 09:32
God morgen fra en grå København. Tidlig oppe idag og skal snart komme meg på skolen for å jobbe videre på neste ukes innleveringsoppgave. Ha en fin dag

sirpjalle
17-11-2007, 10:50
God morgen fra Stavanger. Frokost er fortært. Grått og trist ute i dag. Senere i dag går det i et par barneselskap.

Ha en fin fag folkens

Thomas
17-11-2007, 11:49
Kaldt og klart, fri idag, men på'n igjen i morgen kveld!

Én uke til ferie!!

Ikveld skal vi til EM.. ;)

VoiceCom
17-11-2007, 12:31
God lørdag formiddag.

Fin dag i Oslo. Driver litt småpakking før jeg skal ut på tur. Sitter her med mitt første, ever, boardingpass for BA FIRST. Blir å finne på BA sin 747 til HKG i kveld :colgate:

Thomas
17-11-2007, 12:37
God lørdag formiddag.

Fin dag i Oslo. Driver litt småpakking før jeg skal ut på tur. Sitter her med mitt første, ever, boardingpass for BA FIRST. Blir å finne på BA sin 747 til HKG i kveld :colgate:

Spørs om du kommer til å trives der, gitt;

http://cache.viewimages.com/xc/1310488.jpg?v=1&c=ViewImages&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1939057D9939C83F106583E2E4654DA75A9 5A5397277B4DC33E

VoiceCom
17-11-2007, 12:41
Se også http://www.britishairways.com/travel/firstc/public/en_no

Tror jeg skal tåle 12 timer i en slik stol, ja - med tilhørende spise og drikke.

AirbusTrond
17-11-2007, 12:46
Guten tag ! Bare to uker til Berlin-turen min nå.. Rolig lørdag, med reinsdyrfilet og Brimis viltvin som trolig høydepunkt. Fotballkampen blir vel ikke noe å juble over...

Sånn ganske OT tar jeg med denne, for dere som ikke leste Aftenposten i går. Denne er god, for å si det forsiktig:

http://www.aftenposten.no/meninger/grodum/

Bizflyer
17-11-2007, 12:49
Stille formiddag her i sør. Hadde en utmerket middag på restaurant Sjøhuset i går kveld med gode kollegaer! Barna har sovet som englebarn, og far fikk sove litt utover formiddagen! Luksus!!

Ingen store planer for dagen. Men nå blir det pytt i panne og omelett til brunch! Namnam!

BF:cool2

OJB
17-11-2007, 13:18
God formiddag fra Tananger,
Indretjeneste foregår her , senere blir det noen nødvendige innjøp av føde før kveldens tradisjonelle Lutefisk party på Hummeren Hotell.
Vi hadde trivelig besøk av Fellowship her i slides gjengen igår kveld. Mye nostalgi fra FBU ble vist av Fellowship sin samling.
Ha en fortsatt god helg alle.

LN-MOW
17-11-2007, 15:15
Helluuu .. fra det dype amerikanske soerland ...

-2 utenfor doeren og det er et merkelig hvitt dekke paa truck'en min .. ikke sikker paa at jeg toer aa gaa ut aa se hva det er for noe .. :p

Landslagstroeya er paa og jeg skal definitivt faa med meg fotballkampen .. blir det fest i Norge og depping i England tro? Jeg troestet en engelsk kollega i gaar med at han kunne heie paa Norge, som tross alt har 'halve laget' i Premier League .. svaret var lite egnet for offentliggjoering .. :colgate:

Egil
17-11-2007, 16:08
God lørdag godt folk!

Arbeidsdagen er over og jeg sitter her og oppdaterer meg på dagens dose forum med en pils i hånda!!
Kvelden er spikret! På med landslagstrøya og følg nasjonen :nor til EM sluttspillet neste sommer! :)
2-0 til Norge og forhåpentligvis en søt hevn for alle som minnes forrige oppgjør med gru :cry:

E!

LN-MOW
17-11-2007, 18:30
.. og som oppvarming til Norge-Tyrkia, kjoerer Fox England-Skottland fra 1979 .. her er det mange kjente gamle navn - og mye puddelfrisyrer!!! Pondus hadde kost seg naa ... ;)

dc-8-63
17-11-2007, 18:46
God morgen fra Bainbridge, hvor dagens lokal avis har et bilde av en roesslig svart bjoern tatt en litt under en kilometer fra vaart hus.....har lenge hatt mistanker om at det er bjoern i traktene....og skjoenner naa hvorfor vaar lille Beagle nektet plent aa gaa den normale turen i "Grand Forrest" - hun ville plutselig ta en en annen rute....og det var vel et par hundre meter unna der bildet er tatt...ellers blir det spennende klokken 13.05 i dag, da aapner checkin for vaare flighter med Untied til Argentina i morgen....haaper aa oppgradere fra shitforseat(tm) til seter sammen i det minste....

Jobbmessig ble det en straalende avsluttning paa uken ogsaa, presentasjonen for toppledelsen gikk svaert bra og jeg endte opp med et nytt prosjekt, hvor lederen var i Stockholm i Desember 2001...

Bizflyer
17-11-2007, 19:53
Da er vi klar for fotballkamp her!!

Heia Norge!! :nor:nor:nor

BF:nor

TOS
17-11-2007, 20:01
God kveld fra Tromsø! Hvis alt går etter planen blir det tur til Svalbard i morgen, hvor det er meldt ikke mindre enn 19 minusgrader så min kraftige dunparkas må vel være med.... Planen involverer en aldri så liten tur med Lufttransport til Svea (det blir i såfall med en DO-228).

Jobbmessig ble det en straalende avsluttning paa uken ogsaa, presentasjonen for toppledelsen gikk svaert bra og jeg endte opp med et nytt prosjekt, hvor lederen var i Stockholm i Desember 2001...

Er det Leland Hartwell (eller Hunt eller Nurse)...?:) Jeg antar at det er en Nobelprisvinner du hinter i retning av;)

dc-8-63
17-11-2007, 20:18
Ja det er Lee Hartwell og prosjektet er hans nye idee.....og hva ellers drar man til Stockholm for i Desember :)

TOS
17-11-2007, 20:30
.....og hva ellers drar man til Stockholm for i Desember :)

Tja, kjøpe julegaver.....:D Lykke til med prosjektet!

Jan
17-11-2007, 20:40
.. og som oppvarming til Norge-Tyrkia, kjoerer Fox England-Skottland fra 1979 .. her er det mange kjente gamle navn - og mye puddelfrisyrer!!! Pondus hadde kost seg naa ... ;)


1979 ! HE HE
Hvem taler vi her MOW ?

UK:
Kevin Keagan ?
Peter Shilton ?
Garry Linneger ( eller var han Irish or scottish).

SKottland:
Kenny Dalglish ?

Arh ! 1979 er længe siden ;)

Thomas
17-11-2007, 20:44
Garry Linneger ( eller var han Irish or scottish).

Gary Lineker, født i Leicester, England. (1960)

LN-MOW
17-11-2007, 20:53
1979 ! HE HE
Hvem taler vi her MOW ?

UK:
Kevin Keagan ?
Peter Shilton ?
Garry Linneger ( eller var han Irish or scottish).

SKottland:
Kenny Dalglish ?

Arh ! 1979 er længe siden ;)

Nevner i fleng:

- keegan
- Souness
- Dalgleish (Av Pondus betegnet som Den Onde)
- Brooking
- Joe Jordan
- Frank Gray
- Emlyn Hughes
- Ray Clemencce ...

Jan
17-11-2007, 20:58
Nevner i fleng:

- keegan
- Souness
- Dalgleish (Av Pondus betegnet som Den Onde)
- Brooking
- Joe Jordan
- Frank Gray
- Emlyn Hughes
- Ray Clemencce ...


Nice, med andre ord skikkelig bold ^_^

LN-MOW
17-11-2007, 21:00
Det var det aaret de maatte oppgradere el-anlegget paa Wembley pga alle haarfoenerene som var i bruk i garderobene .... :colgate:

Jan
17-11-2007, 21:06
Det var det aaret de maatte oppgradere el-anlegget paa Wembley pga alle haarfoenerene som var i bruk i garderobene .... :colgate:


Og da var der et par nærliggende eksempler fra Tyskland !

Middelfield: Breitner. (husker ikke fornavnet).
Forward: Karl Heinz Rummenigge.
(Begge med 2 Kilowatts needs!). :p

LN-MOW
17-11-2007, 21:10
.. og ikke glem verdens mest usympatiske spiller, Rudi Völler.... :mol

Jan
17-11-2007, 21:15
.. og ikke glem verdens mest usympatiske spiller, Rudi Völler.... :mol


Som blev tysk landstræner :mol:72::71:

Nå må vi hellere stoppe denne nostalgitråd før KOG får "high bloodpressure !)

LN-MOW
17-11-2007, 23:32
Jaja .. bare sorgen paa Ullevaal ...

Da faar vi se om svenskene ogsaa gaar paa trynet ... For en gangs skyld viser GOLtv annet enn San Marino og Faeroeyene ... Sitter naa og koser meg med en skikkelig godbit, Spania-Sverige.