PDA

View Full Version : God Tisdag


Savipix
30-11-2004, 04:05
Riktigt god morgon till er alla.

Väntar på min taxi (har ingen bil som sagt:( ) till Nice flygplats för vidare färd mot Paris och internship intervju med 250 andra sökande till 5 platser. Turen går idag med easyJet. Det kommer att bli mycket julshopping och starbucks då jag har en hel dag på mig i den härliga huvudstaden.

Önskar er alla er alla en riktigt fin dag.

LN-MOW
30-11-2004, 05:26
GM ogsaa fra Bainbridge, hvor temperaturen saavidt er paa plussiden og nedboeren deretter ...

Tydelig at julen naermer seg .. UPS 747 paa BFI forrige uke, i dag sto en stor, fin MD11 i nye farger der sammen med en ditto 767. Selv politimannen som passerte der jeg ulovlig hadde svingt inn for aa kunne komme meg opp paa panseret for aa kunne ta bilder over gjerdet, smilte og vinket (!) ... :)

Har faatt nytt Airways (Granlund i Finland mm), saa det er stille fra meg paa fergen ogsaa ...

EB
30-11-2004, 06:14
Glad vintermorgen... Her kommer det ingen nye utgaver av Airways - før i januar... Ellers blir det vel litt møtevirksomhet pluss jakt på et hotel i Dubai for en ekstra natt... Ha en bedre tirsdag!

LN-FHU
30-11-2004, 07:45
Vel vel.

Da får en ønske god morgen fra Tromsø også :zzz

( selv om jeg egentlig kunne tenkt meg en annen plass.....:zzz :zzz :zzz )

Her er det mildt og blåsende ,snøen er blitt til is , og det er glatt !!!!!!!!!!!


Ha en godt skodd tirsdag :)

Bizflyer
30-11-2004, 09:13
God morgen også her fra sør. Var på Julebord i går kveld, så dagen er deretter! Håper jeg klarer meg nogenlunde gjennom dagen. Kjenner jeg er trøtt ja! Fint med litt tilsneket internett tid innimellom da!

Originally posted by EB


Glad vintermorgen... Her kommer det ingen nye utgaver av Airways - før i januar... Ellers blir det vel litt møtevirksomhet pluss jakt på et hotel i Dubai for en ekstra natt... Ha en bedre tirsdag!

I Dubai er det bare ett hotell som gjelder: Burj al arab! Der vil til og med du, EB, ha vansker med å finne noe å klage på. Kanskje det hadde vært verdt prisen å prøve det en natt??

PS: Bare husk nå på at det er mange arabere i Dubai!!

;)

BF

CK
30-11-2004, 11:24
glad tirsdag!
Julelysene kom opp på verandaen før Presidenten i går, garderobeskapet er nesten ferdig og Airways lover å rette opp feilien som gjorde at jeg ikke har fått bladet på noen måneder. Gleder meg til den dagen i desember da både desember og januar-utgaven dumper ned i postkassen! Dessuten synes jeg tydelig jeg hørte datteren på to måneder si "airline" i går, men jeg kan ta feil... Livet er uansett herlig!

BE
30-11-2004, 12:02
God tirsdag.

Kaldt og guffent på indre delar av østlandet.
Eg har ikkje større planar om utearbei i dag.

Isbamse
30-11-2004, 12:34
Glad tirsdag? Det er glatt ute! Og alle som har prøvd å gå Dramsveien når det er glatt vet at....(sensurert). :p
Men ellers er det fint og mørkt ute :)

Concorde
30-11-2004, 12:48
Hei fra Nydalen idag! Glatt er bare en stor fordel herfra når jeg skal hjem til Kiellandsplass! Det er bare et lite fraspark med glatte sko fra badebakken, så er jeg hjemme på 5 minutter!!

EB
30-11-2004, 15:08
Måtte innom Narvesen i dag for å få siste Airways -men håper de retter opp feilen for meg også....ellers er det Narvesen som får enda et besøk i desember!

TigerBlack
30-11-2004, 15:22
God Tirsdags ettermiddag fra Lysaker :)

Kveldsvakt idag og greit er det egentlig, kunne sove lenge.

Normal Østlandsvinter utafor. Flow inn til OSL og alt er egentlig helt normalt.

LN-MOW
30-11-2004, 15:33
Ingen god morgen her ... har vaert paa do fem ganger den siste timen ... saa jeg blir hjemme. Klarer neppe aa komme meg til fergen engang uten aa maatte gaa ...
Jaja - da blir det Football Manager 2005-dag idag .... :D

EB
30-11-2004, 15:36
Håper du får din nye kombinerte "GottaGo" mug/potte snart....;)

dc-8-63
30-11-2004, 16:20
Her blir det ogsaa hjemmekontor i dag, det er store problemer paa Interstate 5 syd for Bellingham, etter at den beroemte Kanadiske trailersjaafoeren Jack Knife har prestert et nytt mesterverk!!.....koeen startet allerede ved Fairhaven, og det var glatt nok saa etter en god Latte hos Tony's ble det hjemme kontor i dag......vi har faktisk litt sne ennaa etter stormen i gaar.....

Exiz
30-11-2004, 16:30
Og om en halvtime begynner mitt eventyr som bilist.
Eller, ikke helt... Det er tid for trafikkalt grunnkurs, som alle nå er pålagt å ha...

Kjedelig, men det er nå engang slik at regler er regler,
så da får jeg heller sitte og høre på noen fortelle om førerkortklasser og hvorfor vi har kjøreopplæring i tre timer... :zzz