PDA

View Full Version : Endelig fredag morgen


EB
16-11-2007, 06:46
God morgen fra en hovedstad som byr på minus 4 grader... Gårsdagens forestilling "Svindlere med stil" anbefales - vanvittig bra!!! Nå er det en del møter på morgenkvisten før det forhåpentligvis blir en tidlig ettermiddag. En treningsøkt br det også bli tid til. Ha en bedre start på helgen!

Madman
16-11-2007, 07:44
God morgen fra Gardermoen.

Litt mer å gjøre her i dag enn i går ja... Men når dagen i dag er slutt, er det langfri på gang. Fri fram til neste fredag. :colgate:

Ha en fin dag, alle sammen.

BSSW
16-11-2007, 07:57
God morgen godt folk.

Her skjer det ikke så veldig mye, får håpe dagen ikke bygger på seg noen snag før jeg er ferdig på jobb. :D Kaldt her på OSL også. Altfor kaldt. Men slapp å skrape bilen idag :)

Det blir vel kanskje tid til et par pc-kurs iløpet av dagen.

Edit: Skulle aldri ha skrevet det om snag... :D det ser ut til at vi får litt å gjøre alikevel

Utflyttet
16-11-2007, 08:11
God morgen fra Bergen. I dag er det bare mer papirarbeide og mer jobb, men det lysner i enden av tunellen og kansje blir det en tur over fjellet i det nærmeste.

-A

LN-FHU
16-11-2007, 08:16
God morgen fra Tromsø
Her laver snøen ned i bøtter og spann.SK4407 tar i dette øyeblikk av med kurs for OSL. Slapp vel akkurat unna verste de-ice... :o

Have a nice day :nor

JetBlue
16-11-2007, 08:51
God morgen folkens! Noen minus i luften, men fredager er ihvertfall trafikken lettere, det er godt når jeg kjører fra Asker, som jeg gjorde idag.

Helgen blir meget trivelig, fruen stiller med pinnekjøtt idag, FBU 4EVER med rakfisklag imorgen, og deretter (vi får se....) modellbygging på søndag, så dette blir en aldeles strålende helg!

Someone
16-11-2007, 08:57
God morgen fra København. Også idag er det skolearbeid som står på planen. Tidsfristen for neste innleveringsoppgave kommer stadig nærmere og innsatsen må opp noen hakk. Ha en fin dag

C172
16-11-2007, 09:38
God morgen fra Jessheim! Glad jeg fikk flyet over til Hamar,der står det trygt i en flott hangar sammen med en god sliter LN-TSB! Kom dårlig vær på BGO når jeg tok av fra Flesland. Det fulgte bak meg helt ned til SVG. Der var det godt nok vær før en kunne fly videre til Fyresdal og Notodden,Hønefoss og ENHA.

learjet
16-11-2007, 09:56
God morgen
Her er snuppa levert i barnehagen, varme baguetter er akkurat tatt ut av ovnen og en bedre frokost er straks klar. Etterpå blir det besøk hos den lokale heksedoktoren for en status på helsa. Håper det blir friskmelding, for jeg planlegger å holde et kurs på mandag. Og jeg er en smule lei av å være syk :-)

Ønsker alle forumister en trivelig dag og en god start på helgen

S

AirbusTrond
16-11-2007, 10:08
God morgen fra Oslos østkant. Oskar Syltes pærebrus ble innkjøpt på Ultra i går, så dette må bli en fin-fin-helg i heimen. ^_^

FBU 4EVER
16-11-2007, 11:20
God morgen fra et kaldt Nærsnes. Det var minus fire-komma-noe da jeg var ute og hentet avisa. Hittil kaldeste dag i høst. I dag blir det diverse innkjøp til morgendagens rakfisklag, dessert skal lages, bord skal dekkes, etc., etc.

Gårsdagen gikk med til sølvpuss og annen indretjeneste før vi dro til kjøkkenforhandleren og så på en databasert skisse. Noen tillegg og forandringer, valg av material og farge på benkeplater, valg av håndtak, valg av hvitevarer pluss en haug med små detaljer, så var det hele klart. Levering primo februar 2008. Dyyyyrt! Bare benkeplaten kommer på over 54 000 kroner!
Etterpå var det båt til Aker Brygge, en pizza og et par glass vin på Enoteca før kino på Gimle. "Den nye verden" kan anbefales på det varmeste. Det kan kinosalen, også, med vinservering, små bord mellom stolene og reclinefunksjon på seteryggen. Fritt for tyggegummi- og popcorngumlende klientell var det også. Bra!

Det blir ikke ny Alfa det første året, nei!

Bizflyer
16-11-2007, 12:07
før vi dro til kjøkkenforhandleren og så på en databasert skisse. Noen tillegg og forandringer, valg av material og farge på benkeplater, valg av håndtak, valg av hvitevarer pluss en haug med små detaljer, så var det hele klart. Levering primo februar 2008. Dyyyyrt! Bare benkeplaten kommer på over 54 000 kroner!

Er du sikker på at du har valgt riktig kjøkkenleverandør?? Rabatter er jo gjengs i den branjsen, og du bør ikke være fornøyd med forhandlingene før du har oppnådd 30 - 35% rabatt. De begynner gjerne på 25%. Så stå på! Her kan du fort spare mye penger!!!

Men dette er kanskje bare småpenger for en flykaptein med millionlønn?:colgate::colgate:

BF:cool2

The Ticketor
16-11-2007, 14:19
Da var det siste dag på jobb! Har spist kake så det tyter sukker ut av ørene på meg. Etter jobb blir det kino med hva som da er en tidligere kollega, så blir det MH på mandag. Blir fint å komme tilbake til flyselskapssiden.

Nå skal jeg bare ta noen flere involuntary reroutings (ja, Q400-saken rammer fortsatt pax), så er jeg i praksis ferdig!

God helg alle sammen!!

Martin
16-11-2007, 14:25
Om ikke siste dag på jobben, så er det hvertfall den siste denne uken.. Nok av utfordringer (les: pakker) venter på lageret, og foreløpig ser det ut til at jeg ikke skal kjede meg i dag..

Ellers hadde man et lite håp som ikke ble innfridd: beholdningen på kontoen var like tom som i går (skal egentlig fylles opp den 20nde), men man gråter ikke for det. Nå blir det noen timer jobbing, før det blir helg, forhåpentligvis før klokken 21 i kveld..

OJB
16-11-2007, 14:41
God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Her har siste arbeidsdag vært travel . Det skal bli godt med helg. Ute er det lett tåke og yr. Det ble en brå overhgang fra finværet vi har hatt i uken. Men så er vi jo vant til brå overganger her over i vest.
I kveld er det igjen samling av gjengen til ny aften med slides,vin,øl og mat med noe attåt.
Besøk av Fellowship får vi ikveld og og det skal bli trivelig.
I morgen er årets Lutefisk party som går av stabelen så vi kan trygt si at årets julebord sesong har startet.
Med andre ord det ligger ann til noen trivelige kvelder i godt selskap.
Ha en fin dag alle og god helg.

Egil
16-11-2007, 15:13
Ja da var det jammen snart helg, trodde jeg... Hadde kun 3 timer igjen før det tikket inn en sykemelding!
Dårlig med ledig mannskap å kalle ut, så jeg meldte meg til tjeneste i morgen formiddag! Passer bra med litt ekstra €€ til jul. Takket nei til søndag gjorde jeg også! Tror ikke det er lurt å jobbe på søndag etter fotballkamp med gutta i morgenkveld. Erfaringsmessig går det noen liter øl under slike forhold!! :)

E!

LN-MOW
16-11-2007, 15:35
G'morgen fra Alpharetta, som byr paa et par minusgrader .. det er hoest her ogsaa. Maatte rake sammen en loevhaug for guttungen i gaar saa han kunne hoppe i loevet - stor morro for gutt og hund.

I dag er det hjemmejobbing .. har et par stoerre prosjekter som maa paabegynnes og i tillegg maa jeg file expense report saa jeg kan faa igjen pengene jeg la ut i Lisboa.

Har ennaa ikke sett bonuspoengene fra Air France .. treiginger .. KLM kom etter to doegn. Trenger disse poengene desperat ogsaa for aa opprettholde gullkortet .. Ellers er det ikke verst med 20.000 poeng (10.000 MQM) for en billett som kostet under $1000 ... ^_^

dc-8-63
16-11-2007, 16:32
God morgen fra Bainbridge, her blir det ikke hjemmkontor i dag....skal presentere mitt SharePoint prosjekt for toppledelsen i dag. Det at vi har klart aa faa 120 forskere fra hele verden til aa aktivt delta og utveksle tanker, informasjon etc. i loepet av 2 maaneder har vakt oppsikt i mlijoet, ogsaa utenfor vaart eget miljoe....etterpaa er det pakking for soendagens avreise til Patagonia.....

The Ticketor
16-11-2007, 16:47
Patagonia? Sjalu? Meg? Ja.

dc-8-63
16-11-2007, 16:50
Patagonia? Sjalu? Meg? Ja.

Ja og det er det gode grunner til....Patagonia er kort sagt fantastisk...

CK
16-11-2007, 16:50
god ettermiddag fra Asker. Våknet opp med en haug med blå grader...brrr, så da ble et nytt lass med ved promte bestilt. Ble en dag med hjemmekontor i dag, og det er ganske behagelig egentlig å sitte på sin egen stol på kjøkkenet med VPN og mobiltelefon og jobbe. Det er ikke noe man skal gjøre hver dag, men det er greit en gang i blant for å få litt fred og ro. Har fått gjortmye i dag, gitt!

Da lastebilen med veden kom, fikk jeg jammen brukt for mine erfaringer som stuer (én uke på TRF), når 40 sekker skulle losses fra lastebil! Nå er det godt og varmt i stua!

Glad helg!

EB
16-11-2007, 18:04
Trenger ikke erfaring som stuer for å ta i mot ved - ikke når huset er 115 år gammelt og trekkfullt - da jobber man automatisk og effektivt når vedlasset kommer...