PDA

View Full Version : 'Kluthue of the year'


LN-MOW
15-11-2007, 00:47
.. og aarets Kluthue-pris gaar til ... *drumroll* .. U.S. Rep. Mark Kirk (R-Ill.) .. for hans geniale forslag som vile bringe flytrafikken rett ned paa knaerne. For jeg regner med at man logisk nok ogsaa maa inkludere crew i amerikanske selskaper .. og hva da med ikke-amerikansk crew i utenlandske sekslaper? Eller bakkepersonell paa utenlandske flyplasser som haandterer amerikanske fly? Eller ikke-amerikanske fly som skal til USA?

Jeg blir helt forvirret, jeg ...... :colgate:

http://www.chicagotribune.com/news/local/chi-security_webnov14,1,5301813.story

Tror neppe han vil faa saerlig stoette i dette .....

Imidlertid har han et godt poeng midt i galskapen (se under). Dagens bakgrunnssjekking er baade for daarlig og for treg og ville nok kunne gjoeres bedre av TSA. Haandteringen av mistede og stjaalne ID-kort kan ogsaa gjoeres bedre enn det blir gjort idag.

Kirk called for the creation of "federal security zones" that would become the jurisdiction of the U.S. Transportation Security Administration at all U.S. airports. The federal agency would take over background checks on people seeking airport security credentials as well as verify their identity and legal status, Kirk said.

dc-8-63
15-11-2007, 04:35
Og premien er en enveis billett til Roeyken via MSP (for aa faa avsloert fyren paa WC!!!) saa via LHR (Saa bagasjen blir borte foreverbyBritishAirways(tm) )

EB
15-11-2007, 07:00
Vi vil da ikke ha mannen i dette landet - behold han!!!

dc-8-63
15-11-2007, 07:45
Beklager Kluthuer maa vende hjem til Kluthue fabrikken...saann er det....

EB
15-11-2007, 15:47
Siden du forlot gamlelandet er nå "Kluthue" en betegnelse på vestkantgutter i mitt nabolag som går med et skautlignende hodeplagg...så igjen keep him on the other side of the atlantic ocean!!!!

Someone
15-11-2007, 15:54
Siden du forlot gamlelandet er nå "Kluthue" en betegnelse på vestkantgutter i mitt nabolag som går med et skautlignende hodeplagg...så igjen keep him on the other side of the atlantic ocean!!!!


Kanskje godeste LN-MOW bør ta seg en tur til gamlelandet og dra på en Stabækkamp......de blå kledde under 25 der går stort sett under betegnelsen kluthue:p

LN-MOW
15-11-2007, 16:25
Der kan man se ... Atlanta-norsken min er allerede foreldet ... naa boer man imidlertid ikke forveksle 'kluthue' (generell idiot) med 'bleiehue (politisk ukorrekt betegnelse jeg av den grunn ikke skal definere).

Tror ingen hadde problemer med aa forstaa hva jeg mente, dog .....