View Full Version : Ett kjedelig propell-fly på Sola
SAS A330 er tatt på 800mm
Noe kan vel stilles bedre ? :8:
Likte veldig godt det av Welcome Air - Stilig med A330'n og :up:
Skal si folk var intresserte i Sola bilder :cry:
Satt og kikket på bildene dine i går kveld, og synes de var bra. Likte spesiellt godt det der av 737'n......., og etter å ha sett bildene, gikk jeg videre i livet.
MÅ alle absolutt på død og liv kommentere alle bildene her alltid????
Og hva er det egentlig med folk som MÅ kommentere mangelen på kommentarer på egne bilder?
Har man et enormt og bunnløst markeringsbehov, eller er det en slags søken etter oppmerksomhet man ikke får i det virkelige liv??
Vegardkris15
13-11-2007, 15:56
Fine bilder :) hvor var a330 på tur ??
Lennart du har LINSELUS!!!!!!!!!!! hehe
Bra den Welcome air maskinen...
Ørjan
Fly high
13-11-2007, 18:12
Skal si folk var intresserte i Sola bilder :cry:
Nå var vel ikke akkurat tittelen den mest fristende å klikke seg inn på heller da ....
Lennart du har LINSELUS!!!!!!!!!!! hehe
Bra den Welcome air maskinen...
Ørjan
Hvem har ikke? :p
Stilig bilde av Welcome. Lukkertid brukte du her?
A330`n kan vi ikke få nok bilder av... Takk, takk
Hvem har ikke? :p
ikke vi som har rensa sensoren ;)
ikke vi som har rensa sensoren ;)
Så lenge det varer. ;)
Så lenge det varer. ;)
hysj da :)
KennethGS
13-11-2007, 23:10
Har man et enormt og bunnløst markeringsbehov, eller er det en slags søken etter oppmerksomhet man ikke får i det virkelige liv??
Er det et "multiple choice" spørsmål??
så, så - nå nærmer vi vel oss mobbing?
KennethGS
14-11-2007, 18:13
så, så - nå nærmer vi vel oss mobbing?
Beklager, men når noen drar frem en gråtende smiley, fordi bare én person har kommentert bildene hans på 15 timer (hvorav 8 timer er natt i mine øyne), så har man kanskje misforstått noe.
Når man i tillegg ser på de fengende overskriftene som disse trådene settes igang med, så ber man faktisk om tilbakemeldinger som ikke nødvendigvis er relatert til bildene...
Jeg får liksom inntrykket av at hver gang Airpics rejecter noen av bildene til enkelte, så dukker bildene opp her, i jakten på en bekreftelse på at bildene er bra.
Jeg får liksom inntrykket av at hver gang Airpics rejecter noen av bildene til enkelte, så dukker bildene opp her, i jakten på en bekreftelse på at bildene er bra.
:DOg på Airpics er de jo ikke strenge heller!:D
:DOg på Airpics er de jo ikke strenge heller!:D
etterhvert som kameraene blir bedre, mer og mer bilde blir "ferdig" fotografert (bra nok, til at redigering ikke er nødvendig), så er vell tiden moden for å øke standaren på hva som godtas og ikke godtas.. vis noen skal klare fylle tomrommet mellom Jetphotos og MyAviation, så må det vell være Airpics?;);)