View Full Version : Vegas, Baby!
Chaos Controller
07-11-2007, 13:23
Driver og lurer paa om jeg skla ta meg en tur til Las Vegas paa nyaaret og se hvor mye penger jeg klarer aa tape i poker.
Etter aa ha soekt paa nettet virker det som om det er svaert dyrt med hotel, saa lurte paa om det var noen som hadde noen tips om noen litt rimeligere steder, slik at jeg har mere penger aa spille bort :)
Tommy777
07-11-2007, 15:32
Vegas hotellpriser endres fra dag til dag, dersom det ikke er en storkongress i byen, foer dette vare enkelt. Hvilke datoer ser du paa?
La meg komme med noen anbefalinger og tips siden jeg er der relativt mange ganger i loepet av aaret.
Embassy Suites ligger 10 minutter spasertur fra stripa (det er to Embassy Suites). De kjoerer gratis aapen bar i lobbyen fra 5-8 hver dag. All alkohol er gratis, samt diverse fingermat. Alle rom er suiter med eget soverom og sovesofa i stua, perfekt dersom man er to kompiser paa tur. Har aldri faatt priser over norsk tusenlapp der.
Enhanced
07-11-2007, 18:05
Her, http://www.allvegaspoker.com/, er ihvertfall en stygg vevside med reviews av de forskjellige pokerrommene i Vegas. De fleste har jo hotell også, så det kan jo hende at det er kjekt å finne et rom på det stedet du ønsker å spille bort penger - greit med kortere vei til pokerrommet når du i desperasjon må spille inn penger til hjemreisen.
Chaos Controller
13-11-2007, 13:26
Her, http://www.allvegaspoker.com/, er ihvertfall en stygg vevside med reviews av de forskjellige pokerrommene i Vegas. De fleste har jo hotell også, så det kan jo hende at det er kjekt å finne et rom på det stedet du ønsker å spille bort penger - greit med kortere vei til pokerrommet når du i desperasjon må spille inn penger til hjemreisen.
Den faar jeg desverre ikke lov til aa kikke paa...
We apologize the site you are attempting to visit has been blocked due to its content being inconsistent with the religious, cultural, political and moral values of the United Arab Emirates.
If you think this site should not be blocked, please visit the Feedback Form available on our website.
Kommer fra Phoenix med bil neste juni, men vi bor kun fra søndag. Om mulig hold deg unna weeekend i Vegas, da kan det bli veldig billig. Sist jeg var der i sept. 2006 fikk vi bra rom på stripa for vel $ 44 pluss taxes.