PDA

View Full Version : Goood onsdags morgen!


Utflyttet
07-11-2007, 03:26
Nei, jeg er ikke i fjerne tiddsoner. Jeg får bare ikke sove. :o

Så da kan jeg vel like greitt begynne på dagens bunke med arbeide. Frokost er på vei, og nok en dag med mye småplukk i DNS og i postfix'er rundtom er på vei.

Ha en bedre dag! :)

-A

Madman
07-11-2007, 05:29
God morgen fra Gardermoen.

Litt mer våken enn i går, rolig start på dagen og kaffen på bordet. Ser bra ut foreløpig dette her. :)

Ha en god dag. :)

EB
07-11-2007, 06:11
Glad morgen... Null grader i hovedstaden og veldig mørkt. Kontorarbeid først - så en del møter før det blir middag med noen kollegaer her hjemme i ettermiddag/kveld. Ha en bedre onsdag!

LN-FHU
07-11-2007, 07:30
Gooood morgen fra Tromsø

Å ja.....det er en god morgen selv om det ble litt mye brunt i glasset i går etter Rosenborg's KNUSENDE seier over Valencia på Mestalla i går kveld.

Ellers er det mye jobb og lite soving for tida, så ettermiddagen bringer nok en cowboystrekk :cool:

Undertegnede blir også å finne i Seattle i perioden 17.-22.januar 2008 ;) ;) ;)

Ha en RBK'isk dag....dvs.fantastisk :D :D :D:nor

Edit; Post nr. 1000 for meg - takk for gode år

LN-MOW
07-11-2007, 07:50
God morgen fra LIS. Sitter her med en kaffe i resepsjonen og jobber paa en haltende wifi-forbindelse.

Vaar portugisiske brukergruppeforkvinne tok meg ut paa middag i gaar kveld paa verdens hyggeligste lille restaurant nede i gamlebyen, og jeg er fortsatt mett og god. En straalende opplevelse, og selskapet gjorde det ikke mindre hyggelig.

Naa staar to dager med min brukergruppe for doeren, deretter er det heimatt.

CK
07-11-2007, 07:55
Dagen startet med et kort strømbrudd i nabolaget - bekmørkt hus er ikke det man ønsker seg i morgenruset, men det gikk fort over. Sesongens første snø - noen få fnugg - lå på trappen utenfor døren i dag morges. Nå er det bare å spille Jokke på full guffe ("Nå kommer vintern...."), og finne frem kallosjene igjen. Snart er det jul også, dere - gleder meg allerede.

sirpjalle
07-11-2007, 07:56
God morgen. Tok bil i dag, og lot bussen stå :lol:

Var ikke feil det, i dette sure været.

Men nå er kaffekoppen er snart tom, og det er klart for påfyll.

Ha en fin dag folkens! :)

Someone
07-11-2007, 09:36
God morgen fra København. Dagen begynner med å pakke kofferten før det blir tid for en halv forelesning også blir det SK1458 til Oslo i ettermiddag. Nødutgang på tosetern ble selvfølgelig sikret igår. Ha en fin dag

Savipix
07-11-2007, 10:29
God onsdag morgon,

Seg efter gårdagens träning vilket är ett tecken på att det borde göras oftare. Idag blir det en dag utan möten (förhoppningsvis) och en hel del avtal som skall förnyas. Det är varslat snö vilket gör att jag hoppas att jag kommer hem. Har ett dåligt minne av förra året.

Twin Otter
07-11-2007, 13:42
Good day! Jeg har vært sjuk siden søndag. I dag kom jeg meg opp til moder'n for å ta inn posten og surfe bittelitt. Men snart er det tilbake til min legepålagte husarrest. Skal bare innom for å ha litt yougurt på vei hjem for det er det eneste jeg spiser noe særlig av fortiden. Halsinfeksjoner suger!

Men kjekt var det jo å få med seg at den nye looken er iverksatt! Setter jeg pris på! Dette ser kjempebra ut!

LN-MOW
07-11-2007, 14:34
.. og jeg har akkurat sikret meg billett til Sporting Lisboa - AC Roma! Yeah!!!

AirbusTrond
07-11-2007, 15:32
God dag fra Lilletorget. Mye hosting her om dagen, både i halsen og i datasystemene. Ellers alt vel. Det nye forumet ser veldig bra ut, men jeg synes forsiden er litt mer rotete med litt for mange farger og småting. Inne i trådene ser det dog veldig bra ut :)