PDA

View Full Version : God soendag morgen


LN-MOW
04-11-2007, 09:15
Da sitter unge MOW paa AMS - troett i trynet etter en lang natt hos KLM - men en stor latte proever aa faa liv i meg. KLM var jaevlig, det skal bli veldig lenge til jeg reiser med dem igjen. Setene var trange, maten var gyselig og servicen var rotete og godt under middels. Tripreport kommer.

Paa den positive siden, saa har de selvbetjenings-transittkiosker her paa AMS, og jeg fikk flyttet meg fra midtsete (som de paa sjekkinn i ATL i gaar ikke kunne endre - sa de) til 6D. Har et par timer til reisen gaar videre til LIS - faar finne meg et hjoerne aa slumre i inntil da ..

sirpjalle
04-11-2007, 10:53
God morgen! Sur og gretten i dag :)

Someone
04-11-2007, 11:03
God morgen fra København. Her skinner solen og en ny dag venter. Blir å jobbe og få skrevet ferdig ett par jobbsøknader idag, itillegg er det min tur til å vaske leiligheten ifølge lappen på kjøleskapet så da blir det å finne frem bøtte og klut. Ha en fin dag

Utflyttet
04-11-2007, 11:20
Morn! Det ble en kort natt. Nabogutten hadde tydelig bursdag og jeghar soveromsvinduet mitt 20m fra verandaen til huset. Så jeg brukte natten like godt til en del utestående vedlikeholdsarbeide. Var i seng seint nok til å kunne ha startet denne tråden med god samvittighet... :p

Menmen, nå er det frokost og te, her skal vi snart stenge butikken og hjelpe gustavf og lage oss et nytt hjem. :)

-A

EB
04-11-2007, 11:29
God formiddag... Rakfisklaget varte leeenge og jeg sov ikke mer en 5 1/2 time...trøtt!!! Nå skal jeg være onkel i noen timer...

LN-MOW
04-11-2007, 11:35
Da er tripreport fra nattens reise lagt ut ...

http://forum.scanair.no/read.php?TID=23101

Savipix
04-11-2007, 11:44
God morgon från Göteborg,

Sista dagen på långhelgen här nere vilket är lite synd då den här staden är en av mina favoriter. I kväll blir det SK166 norrut.

Solen skiner och inte ett moln i skyn. Ha en fin söndag.

FBU 4EVER
04-11-2007, 15:25
Hjemturen fra IAD til CPH igår gikk greit, kraftig medvind gjorde at vi endte opp med en blokktid på 7:30 timer. Turen bortover dagen før, tok 9:20.

Nydelig vær på Nærsnes i morgentimene, nå skyer det litt over. Skal prøve å få lagt om til vinterdekk på Alfa'en i løpet av dagen. Og så skal det pakkes til morgendagen. Italia!:ITA :YES

gustavf
04-11-2007, 15:43
Som dere kanskje har lagt merke til er formiddagen og mye av ettermiddagen her i Oslo (og sikkert i Bergen for noen andre) gått med til å gi dere nytt forum.

Bengt
04-11-2007, 16:08
God eftermiddag från Ljungsbro! Jag kom hem i går kväll efter att ha tillbringat en vecka i Spanien och njutit av god mat och gott vin. Flög hem med Spanair i går och lyckades få uppgradering till Avant Plus för hela familjen med mycket god mat och vin (till frun som inte skulle köra bil hem från Arlanda).
Här är väderet ca 15 grader kallare och mer molnigt. Saknar Spanien med sol och god mat...

LN-MOW
04-11-2007, 18:17
Da er jeg installert paa hotellet i LIS og oppdaget at jeg har kommet fram til et nytt forum! Takk til gutta som har jobbet utrettelig med dette - dette ser jo lovende ut saa langt.

Egil
05-11-2007, 00:48
Da kom jeg hjem akkurat passe sent til å kunne ta del i Søndagstråden før jeg sovner :)

Gratulerer alle sammen med nytt hjem! Ser fram til mange mange koselige timer her sammen med dere!
I morgen er det MJF igjen, så vi snakkes da!

Egil

sirpjalle
05-11-2007, 00:58
Da var det kveld.... Har kommet meg inn i mitt nye "hjem", og sett meg litt rundt. Da var det snart kveld, og mandag i morgen.

I morgen blir en indeed spennende dag, har noen store flytte-prosjekter mellom min bedrift og et stoooort oljeselskap, vi får se hvordan det går.... Selv om jeg har en ekkel følelse....

Dere få ha en mindre "søvnløs" kvekd enn det jeg kommer til å ha. Ha en fin natt og kveld folkens ;)

dc-8-63
05-11-2007, 02:14
God ettermiddag fra Portland...hvor det har vaert begravelse for en av svigerfars gode venner Han startet og drev en av Portlands mest trendy resturanter Piazza Italia, som kunne ha ligget midt i Roma (som var Gino's hjemby)....med importert kokk fra Piemonte ble det servert Polenta, maa nok helle innpaa en del mere Espresso foer I-5 hjem til Bainbridge...

Forumet ser meget bra ut, saa langt fungerer dette utmerket....en meget bra jobb Gustav...