View Full Version : OSL i kveldinga torsdag 1.nov
En snartur på OSL i kveldinga- ankom idet sola forsvant under horisonten! Det var lite spennende der idag- tok turen innom flishaugene-flymuseet og avsluttet ved terminalen. Reiste hjem i 19-tiden. Stort sett bare smågris- men da får en prøve å gjøre noe ut av det også!^_^
Blackhawk
02-11-2007, 02:07
Ja dette var jo bare lekkert de-luxe, elsker slike kveld/natt-bilder. Svært
mange blinkskudd her, etter min mening! :cool:
Mange flotte bilder DYD, vi sirkla vel litt rundt om hverandre der oppe ser det ut som.
Skjønner jeg må lære meg innstillingene på kamera bedre, men det kommer nok.
Likte spes. det med lysene bortover rullebanen, men de andre er også flotte. :up:
sirpjalle
02-11-2007, 08:01
Bra bilder dette her, regner med at du kjørte stativ, er litt blond på kveldsbilder:-p Her har jeg en del å lære,
Like veldig godt LN-RRM :up:
Takk for kommentarer!
Originally posted by sirpjalle
... regner med at du kjørte stativ....
Brukte stativ ja - på de 4 siste- og bulb med manuelle instillinger! Resten er tatt på frihånd!
NYDELIGE bilder :up: Likte alle sammen :)
RuneGaus
02-11-2007, 16:54
norwegian synes jeg var blurry, og det tredje siste bilde(sas braathen) var det skjemmende ghosting på halen(jaja vet nok hva du kommer til å si, men det ser altså ikke bra ut!).... ellers meget bra serie som vanlig Dag! ^_^
Originally posted by RuneGaus
norwegian synes jeg var blurry, og det tredje siste bilde(sas braathen) var det skjemmende ghosting på halen(jaja vet nok hva du kommer til å si, men det ser altså ikke bra ut!).... ellers meget bra serie som vanlig Dag! ^_^
Morsomt at noen gir konstruktiv kritikk også:thumbup - Ja jeg er enig- Norwegian er ikke bra- var lenge i tvil om jeg skulle ta det med- vet ikke om jeg er enig at det er blurry, heller soft og kanskje heller dårlig dybdeskarphet- Iso200 var litt for lite i det lyset, og med blender 5,6 ble det bom på dybdeskarpheten. Tok det med pga det fine lyset. Ghostingen var faktisk hensikten med det motivet du nevner, men ok- tar det til etteretning at du ikke liker slike motiv. (var det dette jeg kom til å si eller?);)
Nyderlige bilder DYD.
Likte spesielt godt de som ble tatt da det begynte å bli mørkt:D
SE-DYD - Dette var vakkert! Hvordan får du det til? :up: :)
Nyyyydelige bilder - Elskper kveldsbilder (og det at OSL har hvitt flomlys gjør det bare bedre) :)
Kempebra! Likte best Sterlingbildet!
Kjempebra :devot: :devot: