View Full Version : Regntung dag på Sola
Det var ein trist og regntung dag på sola flyplass, men fikk nå tatt noen bilder for det om:)
På bilde 7 har jeg redigert vekk topp av stolpen
Hvordan orker du å stå ute i slik vær? Står du med poncho til fotograf og fotografiapparat? :D
Originally posted by seilfly
Hvordan orker du å stå ute i slik vær? Står du med poncho til fotograf og fotografiapparat? :D
Satt i bilden :) Der var det godt og varmt
Originally posted by PH-BXV
Håpet vel mest på det :D De beste bildene kommer rett etter regnet. Klare bilder og tøff effekt når flyene blåser eksosen rett i dekket under rotering :)
Bra bilder tross dårlig vær :)
Originally posted by fly1980
Bra bilder tross dårlig vær :)
Takker :)
Rossiyskie Avialinii
30-10-2007, 21:14
Varierende kvalitet, men enkelte traff du kjempeflott på.
Godt jobbet.
Mvh Alex.
Fototeknisk kvalitet er det på alle bildene, men jeg antar det er regnet som ødelegger skarphet og kontrast. Skarpheten er der den skal være men når motivet blir uskarpt av mye "dritt" i veien så hjelper ikke dette på noe særlig! På bildene tatt på mindre avstand er jo motivene skarpe og fine!
Enig med seilfly! Ser du har brukt 200mm- du kunne med fordel ha kroppet bildene litt, så vi hadde sett mer fly og mindre luft/tåke, også kunne du ha rettet opp skjevheten på noen, så hadde det blitt enda bedre!
Dag
Bra jobba Morten
Vi trenger også bilder i fra regnet, og ikke bare solværs bilder.
Kjør på ^_^
sirpjalle
31-10-2007, 11:53
Originally posted by PH-BXV
Er du hekta, ja så er du hekta! :p
Står du med poncho til fotograf og fotografiapparat? :D
Nei, men jeg har tenkt på det:colgate: :lol: