PDA

View Full Version : RyanAir vil bli Ego Air over Atlanteren


AirbusTrond
30-10-2007, 12:12
Til og med business-seter... Tuller han med journalisten?

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/10/29/516557.html

ThomAAs
30-10-2007, 12:24
Han lirer jo av seg så mye rart... Men tiden vil vise, business class det tviler jeg på uansett...

sk931
30-10-2007, 12:35
Originally posted by ThomAAs

Han lirer jo av seg så mye rart... Men tiden vil vise, business class det tviler jeg på uansett...
10 Euro fro en atlantcrossing !!!! det har jeg ikke den store tiltro til.....
Havde han sagt 100 Euro så ja...
---
Der skrives at han kigger på A380... selv med 1000 sæder kan det vel næppe lade sig gøre for 10 euro.....

No go for mig

Hilsen
Ole

Thomas
30-10-2007, 12:37
Rett skal være rett, det er snakk om 10EUR uten skatter og avgifter, så den totale prisen vil evt. komme tett oppunder 1000NOK.

The Ticketor
30-10-2007, 13:09
Spiller liten rolle så lenge TFCer ikke tilfaller flyselskapet, med noen få unntak. Det er klart, de kan jo legge på verdens største fuel surcharge som en skatt og tjene penger den veien.

Nei, jeg tror ikke på EUR10 heller. Det blir ihvertfall ingen pris man selger flere enn en håndfull seter til (og det tror jeg blir en liten hånd også).

Isbamse
30-10-2007, 13:20
Man skal ikke se bort fra at de kan klare det hvis de bruker samme modellen, med å fly til plasser som ligger litt i gokk, og stapper flyene fulle. men da vil de kun fåp med de mest prisbevisste paxen, noen bizklasse har jeg liten tro på. Og prisene må så lavt at de kan konkurrere med de laveste prisene til dinosaurene....

LN-MOW
30-10-2007, 13:46
Det MOL leker med her, er til tross for hans store ord intet nytt. Kun en lett modifisering av hva nettverksselskapene gjoer idag. Selv Stelios (easyjet-eieren) har innsett at et rent labvpris-konsept paa langrutene er bortimot umulig aa tjene penger paa, og det er det samme MOL sier her ved aa innroemme (ved aa snu det paa hodet) at man er avhengig av high yield-trafikk for aa faa det til aa gaa rundt.

MOL er flink til aa faa folk til aa tro at han tenker nytt, selv on han egentlig bare bruker gamle og velproevde metoder. Han er en dyktig medianisse.