View Full Version : Et lite ekspriment....
Satt og lekte meg litt med Photoshop, og prøvde å "rydde opp" litt på et bilde. Resultatet ble ikke så verst...
Alt for mye fill light- kontrasten blir borte!
Ja jeg vet bildene i seg selv ikke er bra, men det var ikke det som var poenget her da... :p
Bedre nå? ;)
He-He! Jeg skjønte du prøvde deg på kunst, men effekten ble for grell for meg- det minnet for mye om et overbehandlet bilde, og da grøsser jeg litt!;)
Jada jada, bare hakk du. ;) Men det er jo det man lærer av, så bare kom med det. Hehe. :-p Tar meg selv ofte i å overdrive litt i redigeringen, men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert.
Men som sagt var det først og fremst å fjerne personene på bildet jeg prøvde på her.
Det la jeg ikke merke til før du sa det! DET ble bra! Men hvorfor tok du ikke vekk den robot-bikkja i kokpit?:D
Originally posted by SE-DYD
Det la jeg ikke merke til før du sa det! DET ble bra! Men hvorfor tok du ikke vekk den robot-bikkja i kokpit?:D
Ja der kan du se.. hehe.. Robot-bikkja??:question:
Vet ikke hva som var planen men jeg likte første versjon bedre (... første redigerte versjon etter fjerning av objekter). Ser nesten litt posters-aktig ut, stilig! Oppe på himmelen har du spor av vignettering. Kan enkelt fjernes om du tok bilde i RAW og er den heldige lisenseier av en photoshop med Camera Raw implementert!
sirpjalle
26-10-2007, 11:12
Det er bare å øve, mulighetene er mange ser jeg....:)
Man kan jo legge til litt og...:colgate:
Kortbaneversjonen til Atlantic? :lol:
KJedet meg litt ja :rolleyes: