View Full Version : Endlig fikk jeg Tiger'n i lufta!
Etter mye om og men fikk de endelig Tiger'n i lufta! Det var tåke på morran idag, ikke på Rygge riktignok, men overalt ellers, og da var det jo ikke no vits! Så kl 1230 tok det av, og gjorde en Lowpass for fotografen. Herlig! Skal muligens fly i morra også, men vet ikke noe klokkeslett dessverre!
I det jeg satte snuta hjemover, landet Iberworld for annen gang- Med samme fly og samme Crew (som forrige uke)!^_^ De er forresten 95% utsolgt fram til nyttår, og reiseoperatøren sier at Rygge er den flyplassen ved siden av Vigra som har flest reisende fra det selskapet for tiden! Artig!
Fly high
25-10-2007, 08:56
Tøffe bilder! :D
sail4fun
25-10-2007, 08:57
Knall , synd de forsvinner.
BTW; Hva er photo policy'n på RYG nå ?
Flotte bilder av et sinnsykt kult fly. :up: :-p
Originally posted by P.A. VIKING
Knall , synd de forsvinner.
Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før noen spurte om det :)
Desk pilot
25-10-2007, 12:31
Kjempefin billedserie. Kjekt at piloten tok en lowpass kun for deg. Regner med at han får kopi av bildene ;)
Originally posted by P.A. VIKING
styret i NFSS jobber med saken- jeg assisterer dem litt! Jeg er sikkerhetsklarert for fotografering på Rygge fra før, og vet hva som ikke får avbildes, så håper dere andre kan leve med å vente til vi får til en ordning. Det er fremgang i saken!
Når det gjelder å ta bilder av fly i lufta på vei inn/ut er det ingen restriksjoner så lenge kameraet ikke peker mot den militære delen av flyplassen- dvs at du kan ta bilder så mye du vil med kun himmel bak. Når det er sagt, kommer en vakt og han ser at linsa peker mot militær del- kan han faktisk med loven i hånd konfiskere kameraet.
En annen ting er oppfordringen fra Styret om å vente.
Dessuten er aktivitten så lav der at det kan bli irriterende mye venting!:wink
Originally posted by Desk pilot
Kjempefin billedserie. Kjekt at piloten tok en lolwpass kun for deg. Regner med at han får kopi av bildene ;)
Ja- om han vil- han har nok blitt tatt bilde av før! Ellers tok jeg bilde av motorsykkelen til min kontaktmann på skvadronen "på bestilling":smile2
Scooter og luftscooter ;)