PDA

View Full Version : Stockholm...

EB
23-10-2007, 18:06
Mens jeg kjørte hjem fra Tjøme sjekket jeg inn på morgendagens tur til Stockholm... sms-innsjekk funker bra - sete 2A er mitt i morgen. Hjem igjen på torsdag kveld...

EB
24-10-2007, 18:02
sms innsjekk, null kö i bag drop, lounge, sete 2A, avgang og ankomst på rute, champis og mat ombord...i tillegg et meget hyggelig crew - med humor!!! Kan ikke önske seg så mye annet...:D

EB
26-10-2007, 13:12
Like greit hjem igjen også...men i Stockholm har man i tillegg fasttrack og det var en klar fordel i går ettermiddag. Med tåke ble alle maskiner forsinket - da er det ekstra godt med tilgang på lounge.

Morten
27-10-2007, 04:54
Originally posted by EB

Like greit hjem igjen også...men i Stockholm har man i tillegg fasttrack og det var en klar fordel i går ettermiddag. Med tåke ble alle maskiner forsinket - da er det ekstra godt med tilgang på lounge.

Heisann,
bare lurer på det med fasttrack, hvem er det som egentlig har "krav" på fasttrack?
Er det EBG/C-klasse/airline invitation? Eller er også EBS innehavere også applicable på tracken? :)

Someone
27-10-2007, 11:20
Originally posted by Morten

Originally posted by EB

Heisann,
bare lurer på det med fasttrack, hvem er det som egentlig har "krav" på fasttrack?
Er det EBG/C-klasse/airline invitation? Eller er også EBS innehavere også applicable på tracken? :)

EBG og andre Star-gullkort, Business class og Economy Extra

Bizflyer
27-10-2007, 11:37
I Stockholm har jeg hørt at EBG er det eneste gullkortet du kommer gjennom Fasttrack med med mindre du flyr C.

BF:cool2

Tommy777
27-10-2007, 14:34
Originally posted by Someone

Originally posted by Morten

Originally posted by EB

Heisann,

EBG og andre Star-gullkort, Business class og Economy Extra

På papiret er ikke andre Star gullkort velkommen, men i praksis har også *G tilgang