PDA

View Full Version : SITA ANNOUNCES DECISION TO DEVELOP NEW PASSENGER RESERVATIONS SYSTEM


LN-MOW
22-10-2007, 15:50
http://www.sourcewire.com/releases/rel_display.php?relid=34610&hilite=

SITA har den irriterende vanen aa skjaere alt over en kam og kalle det 'reservations' - men mine 'babyer' er ogsaa inkludert her.

The Ticketor
22-10-2007, 16:26
Spennende spennende! Så nå skal dere inn på GDS-markedet også ja. Hva vil dette ligne på av de eksisterende GDSene? Blir det som Amadeus eller mer som Worldspan? Har jobbet med en del forskjellige systemer, og de har alle noen sterke og noen svake sider. Er det premiere om 5 år, eller vil vi få se noe av dette før den tid kommer? Ble ganske nysgjerrig nå ja!

LN-MOW
22-10-2007, 18:21
Det vil komme bitevis. Vi vil ta enkeltfunksjoner av mainframe en for en inntil alt er skiftet ut. Det foerste dere trolig vil merke paa res-siden er en ny GUI, som er ment aa gjoere at forandringene i 'bakgrunnen' ikke vil bli merkbare i saerlig grad for brukerne.

The Ticketor
23-10-2007, 11:11
"Dere"? Snakker du om MH nå eller om kundene generelt? Om Kommas er på vei ut, så er det grunn til en liten feiring. Det er jo cutover til SITA e-ticketing nå på lørdag som min nygame arbeidsgiver ville jeg skulle være med på, men da er jeg i LON.

LN-MOW
23-10-2007, 11:39
'Dere' er alle vaare kunder. Etterhvert ogsaa DCS.

Om MAS vil bli kunde .. vi faar se ... vi haaper!